پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

صعود منچستریونایتد به فینال جام حذفی

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 486817
شیاطین سرخ با برتری 2 بر یک برابر اورتون به فینال جام حذفی انگلیس راه یافتند تا فشار از روی فان خال تا حدودی برداشته شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، منچستریونایتد و اورتون در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برابر هم به میدان رفتند. این دیدار در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برگزار شد و با وجود بازی خوب اورتون در اوایل بازی این تیم به گل نرسید. هر چند یک بار روملو لوکاکو می توانست دروازه دخیا را باز کند که رونی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

اورتون که روزهای تاریکی را با روبرتو مارتینز پشت سر می گذارد و لوییس فن خال نیز در پی پاک کردن لکه ای از عملکردهای تیره خود است، چاره ای جز برد در این دیدار و راه یابی به دیدار نهایی نداشت و به همین خاطر بازی مستقیم و زیبایی را به نمایش گذاشت.

در نهایت مروان فلینی موفق شد دروازه اورتون را باز کند. وی در دقیقه 34 به خوبی توانست دروازه اورتون را باز کند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر منچستر به پایان برسد. روملو لوکاکو در دقیقه 57 ی ضربه پنالتی را از دست داد تا اورتون همچنان در حسرت برد باشد. روملو لوکاکو پشت توپ ایستاد و توپ را به سمت چپ خود شلیک کرد اما داوید ده خیا بار دیگر در نقش ناجی ظاهر شد و با مهار این ضربه پنالتی، امید را در اردوی شیاطین سرخ زنده نگه داشت. ولی در نهایت گل به خودی کریس اسمالینگ باعث شد تا بازی برابر شود.

در دقیقه 90 که نزد هواداران منچستریونایتد به دلیل زدن گلهای زیاد در زمان فرگوسن به فرگی تایم معروف است، آنتونی مارسیال به داد یونایتدها رسید و دروازه اورتون را باز کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک یونایتد به پایان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *