دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۲

مانتوهای مرغوب انتخاباتی در راه است!

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 48669
با توجه به حساسیت و اعتقادات مذهبی میرحسین موسوی، طراحان این نوع تبلیغ توانسته اند با استفاده از نمادهای مذهبی این شیوه تبلیغاتی خود را نزد وی توجیه نمایند.
مانتوهای مرغوب انتخاباتی در راه است!
ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی برای بهینه تر کردن امور تبلیغاتی خود روش های تازه ای به کار گرفته است.

به گزارش جهان، ستاد تبلیغاتی مهندس موسوی که اعلام شده بود با نماد شال های سبز در سراسر کشور شناخته خواهد شد با توجه به مد بودن رنگ سبز آبی در سال 88 و نیز استفاده از نماد سبز در این ستادها با یکی از تولید کنندگان بزرگ مانتو در کشور قرار دادی را به امضا رسانده است که طی آن در روزهای آینده تعداد زیادی مانتو با رنگ سبز تولید و علی رغم مرغوبیت آن با قیمت نازل به بازار عرضه می شود. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بخش اعظمی از این مانتوها نیز در ستادهای مهندس موسوی توزیع خواهد شد.

نکته جالب اینکه در روزهای پایانی نظام ستم شاهی بخشی از نیروهای مبارز که عمدتا دارای تفکرات چپ بودند با استفاده از پیراهن و روسری سبز، سعی در تبلیغ نمادین برای انقلاب اسلامی داشتند، که این نوع تبلیغ ستاد مهندس موسوی معنای خاصی را در اذهان تداعی می کند.

بنا بر این گزارش، با توجه به حساسیت و اعتقادات مذهبی میرحسین موسوی، طراحان این نوع تبلیغ توانسته اند با استفاده از نمادهای مذهبی این شیوه تبلیغاتی خود را نزد وی توجیه نمایند.

گفتنی است با اینکه مقرر شده استفاده از شال سبز برای مردان و مانتو برای زنان فعال در ستادهای موسوی در دستور کار قرار گیرد، افرادی چون مصطفی تاج زاده، بهزاد نبوی، محمدرضا خاتمی و محسن آرمین تاکنون از این نمادها استفاده نکرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پيشنهاد:
طرفدارهاي كروبي: صورتي
طرفدارهاي محسن رضايي: خاكستري
طرفدارهاي احمدي نژاد: قرمز راه راه
من نوشتم طرفدارهاي احمدي نژاد ...
براي اين هم دليل داشتم ولي شما اصلاح طلبهاي مدعي آزادي اين را هم سانسور كرديد