شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تعطیلی ۶۰درصد واحد‌های تولیدی کشور

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 486622
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از نمایندگان مجلس دهم خواستار توجه ویژه به حوزه اقتصاد هستند چرا که روند ایجاد اشتغال و تولید در کشور متناسب با نیاز جامعه نیست و سبب ایجاد نارضایتی شهروندان شده است.
به گزارش جهان، عباس پاپی‌زاده در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: حضور گسترده مردم در مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین شاخصه و ویژگی انتخابات هفتم اسفندماه گذشته است که این شور حضوری مردمی در مرحله دوم انتخابات نیز می‌تواند نویددهنده یک مجلس قوی و کارآمد در عرصه‌های مختلف داخلی و برون‌مرزی باشد.

وی افزود: در مرحله اول انتخابات مجلس دهم، سه گفتمان اصول گرایی، اصلاح طلبی و مستقل توانستند بیشترین کرسی‌ها را از آن خود کنند که به نظر می‌رسد در مرحله دوم نیز، رقابت اصلی میان همین سه گفتمان ذکرشده باشد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوره‌های نهم و دهم انتخابات مجلس به‌صورت مستقل در عرصه رقابت‌ها حضور یافته است، عنوان کرد: مجلس دهم ترکیبی از تمامی گروه‌های سیاسی بوده و تمامی گرو‌ه‌ها تعدادی نزدیک و برابر از کرسی‌های مجلس را از آن خود کرده‌اند ولی با توجه به نیازهای حاکم بر کشور و سیر اتفاقات اخیر، پایبندی به اصول یک شاخصه و نیاز مهم در تقویت گفتمان انقلاب و توسعه کشور است.

وی گفت: تمامی گروه‌های سیاسی و داوطلبین انتخابات مجلس دهم در مرحله دوم لازم است ضمن شناسایی نیازهای مردم و اولویت‌های کشور با احترام به قانون بستر حضور گسترده مردم را در مرحله دوم انتخابات مجلس و موجبات رفع مشکلات کشور و توسعه ایران اسلامی را به‌نحوی مطلوب فراهم کنند.

پاپی‌زاده بیان کرد: تقویت بستر اقتصادی و توسعه این بخش متناسب با نیازهای مردم و تقویت محور تولید و ایجاد اشتغال پایدار با تکیه و توجه بر اصول اقتصاد مقاومتی و همکاری و همدلی با دولت دهم در مسیر توسعه و عمران کشور، اولویت‌های مجلس دهم است و نمایندگان و منتخبان مردم به این محور‌ها بیش از گذشته توجه خواهند داشت.

وی افزود: مردم از نمایندگان مجلس دهم خواستار توجه ویژه به حوزه اقتصاد هستند چرا که روند ایجاد اشتغال و تولید در کشور متناسب با نیاز جامعه نیست و سبب ایجاد نارضایتی شهروندان شده است.

نماینده مردم دزفول عنوان کرد: طبق آمار موجود 60 درصد از واحدهای تولیدی کشور به‌صورت تعطیل و نیمه‌تعطیل درآمده‌اند و همین مقوله حمایت از تولید و صنعت را به‌عنوان اصل مشترک همکاری دولت و مجلس دهم در سال جاری مطرح کرده است.

وی گفت: حمایت از تولید علاوه بر ایجاد بستر اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی سبب ایجاد اشتغال و ثروت برای جامعه می‌شود و زمینه استقلال و توسعه کشور را در حوزه داخلی و برون‌مرزی فراهم می‌کند.

پاپی‌زاده اظهار کرد: مجلس دهم و دولت با رفع موانع تولید و تسهیل شرایط جذب سرمایه گذاری در کشور و تدوین قوانین مناسب می‌توانند بستر و شرایط رونق اقتصادی را در جامعه فراهم کنند که این محور یک نیاز و اولویت مهم در مسیر توسعه کشور بوده و نیازمند توجه و برنامه ریزی گسترده در مسیر تحقق اهداف خود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *