پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

۶۰ درصد پرتقال‌های تنظیم بازار نوروز در انبار از بین رفت!

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 486394
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه بین ۳۰ تا ۶۰ درصد پرتقال‌هایی که در آستانه نوروز در انبارهای سنتی ذخیره شده بود، از بین رفت، گفت: این محصولات متعلق به بخش خصوصی است.
۶۰ درصد پرتقال‌های تنظیم بازار نوروز در انبار از بین رفت!
به گزارش جهان، سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر درباره فاسد شدن پرتقال‌های تنظیم بازاری، با بیان اینکه در اسفندماه سال گذشته به دلیل کمبود بارندگی، حدود ۳ هفته موج گرما بر کشور حاکم شد، اظهارداشت: به همین دلیل بین ۳۰ تا ۶۰ درصد پرتقال‌هایی که در انبارهای سنتی ذخیره شده بود، از بین رفت.

وی با اشاره به اینکه انبارهای فوق مربوط به بخش خصوصی و انبارداران بوده است، گفت: پرتقال‌های دولتی در سردخانه‌ها ذخیره شده بود و چیزی از آنها در انبارهای مذکور نبود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اضافه کرد: پرتقال‌های ذخیره شده در سردخانه‌ها نیز ضایعاتی داشته‌اند  اما بیشترین حجم ضایعات مربوط به انبارهای سنتی است.

مهاجران در پاسخ به این پرسش که حجم این ضایعات چقدر بوده است؟ افزود: ما اطلاعی از این موضوع نداریم، چون در محل حضور نداشته‌ایم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
وقتی که احساس کردند در حال خراب شدن است چرا نیاوردند ارزان در اختیار مردم قرار دهند ؟؟
چون دلشون برای مردم نسوخته که این کار رو بکنن.