جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

محسن رضایی: عربستان باید تنبیه شود

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 485664
محسن رضایی اهانت عربستان سعودی در اضافه کردن 4 بند در بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را بدعتی نوین دانست و تنها راهکار جلوگیری از این بی حرمتی ها نسبت به کشورمان را تنبیه متناسب از سوی ایران قلمداد کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محسن رضایی اهانت عربستان سعودی در اضافه کردن 4 بند در بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را بدعتی نوین دانست و تنها راهکار جلوگیری از این بی حرمتی ها نسبت به کشورمان را تنبیه متناسب از سوی ایران قلمداد کرد.

این یادداشت کوتاه که در قالب مطلبی در اینستاگرام شخصی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انتشار یافته، به شرح زیر می باشد:

عربستان از مرز شرارت عبور کرده و به مرز دیوانگی رسیده است!

در اجلاس اخیر سازمان همکاری های اسلامی، عربستان با فشار و خرج میلیون‌ها دلار که نمونه آن اعتراف کمک 700 میلیون دلاری به مالزی بود، چهار بند را در بیانیه پایانی علیه ایران اضافه کرد. در تاریخ این اجلاس چنین اهانتی به ایران نشده بود.

رفتار عربستان سعودی از مرز شرارت به مرز دیوانگی رسیده است و اگر این دیوانه شرور تنبیه نشود، این اهانت ها ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امري ديگر نيست ؟