جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بیانیه دوستانه مشترک طارمی و طالب لو

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 484343
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال و مهاجم پرسپولیس در آستانه هشتاد و دومین دیدار این دو تیم که به «دربی انسانیت» معروف شده با صدور بیانیه‌ای از علاقه مندان خواستند درس محبت و اخلاق بیاموزند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، وحید طالب‌لو و مهدی طارمی دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی ۸۲ بیانیه‌ای را منتشر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«رعايت كنيد! فرشتگان در آزادى به آينده چشم دوخته اند در راستاى داشتن ايرانى سربلند و پر افتخار و در ادامه غرور و تاريخ كشورى با قدمت دو هزار و پانصد ساله تصميم گرفته‌ايم در زيباترين و حساس‌ترين بازى ليگ برتر اتفاقى را براى آيندگان و سازندگان اين مرز و بوم رقم بزنيم.

رويدادى كه نشانگر وظيفه و تلاش هاى هر چند كوچك جامعه فوتبال مقابل كودكان ايرانِ عزيز است.

دربى هاى زيادى برگزار و تمام شده اند،مى خواهيم در اين بازى و به كمك هواداران آبى و قرمز علاوه بر نتيجه، اخلاق و ادب ايرانى را هم ماندگار كنيم.

جمعه در كنار همه ما بيست و دو كودك متفاوت حضور خواهند داشت. كودكانى كه طعم مهربانى را كمتر چشيده‌اند و با واژه هاى خشن بيشتر از دوستت دارم ها آشنايند.

در سرزمين كودكى خويش به دنبال رفتارهاى اجتماعى مناسب و دلنشين هستند و در تلاشند گذشته شان را با نيلوفرها پاك كنند. مى آيند تا ثابت كنند مى توان مسير را تغيير داد و تا رسيدن به خورشيد تلاش كرد.

اتوپياى اين كودكان ادب،محبت و مهربانى‌ست. سنشان كم است ولى اميدشان زياد. قرار است در يك رويداد ورزشى شركت و آينده خود را نقاشى كنند.

بياييد و با احترامى كه براى حضور اين عزيزان قائل هستيم به آنها درس محبت،ادب و اخلاق بياموزيم. اين كودكان هنوز پيش‌نويس كودكى خود را ننوشته‌اند. مى‌آيند ببينند، لذت ببرند بياموزند و خاطرات دوران كودكى خود را كامل كنند.

بياييد و در كنار هم برايشان روزى رويايى بسازيم، روزى كه مطمئنا نقش پر رنگى در زندگى نسل آينده ايران عزيز خواهد داشت‌.

بياييد و با يكديگر بازى جوانمردانه را روى سكو‌ها به نمايش بگذاريم.

وظيفه بر ما حكم مي‌كند در كنار اين عزيزان بيشتر از پيش مراقب رفتارها،شعارها و صحبت هايمان باشيم. در اين بازى فقط بازيكنان الگو نيستند. شما هواداران عزيز هم الگو هستيد. الگوى آينده سازان ايران و الگوى جامعه فوتبال براى تمام ايرانى ها.

برد و قهرمانى هواداران عزيز را در روز جمعه آرزومنديم.»

به گزارش خبرنگار مهر، هشتاد و دومین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که در هفته بیست و هفتم لیگ پانزدهم انجام می شود، ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۷ فروردین در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *