دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

آمادگی اسرائیل برای دیدار با «محمود عباس»

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 482851
« رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی طی سخنانی از آمادگی خود برای دیدار با «ابومازن» در صورت جدی بودن اظهارات وی مبنی بر ازسرگیری مذاکرات سازش خبر داد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از فلسطین الیوم خبرداد: «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی طی سخنانی از آمادگی خود برای دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
 
بر اساس این گزارش ریولین در همین راستا تصریح کرد: در صورتی که اظهارات ابومازن مبنی بر مبارزه با تروریسم و از سرگیری مذاکرات صلح جدی باشد، من آماده دیدار با وی با هماهنگی کابینه نتانیاهو هستم.
 
رئیس رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو صدای اسرائیل تاکید کرد که در سایه بی اعتمادی میان فلسطینی ها و ما، اجرای مذاکرات صلح سخت می شود و به راه حلی برای درگیری ها منتهی نمی شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدوارم فلسطینی ها به نهادهای بین المللی به منظور پیوستن به آنها گرایش پیدا نکنند.
 
لازم به ذکر است پیش از این ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با حمایت مجدد از روند سازش گفت: در صورتی که صلح با اسرائیل محقق شود تمامی کشورهای عربی و اسلامی بدون استثناء اسرائیل را به رسمیت خواهند شناخت.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *