کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمستان به کشور بازگشت

16 فروردين 1395 ساعت 10:20

تداوم بارش برف و باران در شانزدهمین روز از بهار به استان اردبیل چهره ای زمستانی داده و باعث تعطیلی مدارس در هشت شهر این استان در روز دوشنبه شد .


به گزارش جهان به نقل از ایرنا، آموزش و پرورش استان اردبیل که شب گذشته تعداد محدودی از مدارس مشگین شهر را تعطیل اعلام کرده بود صبح روز دوشنبه در اطلاعیه ای مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی مشگین شهر ، لاهرود و ارشق ، سری صبح مقطع پیش دبستانی ، دبستان و دوره اول متوسطه سرعین ، نیر و هیر و مقطع پیش دبستانی و دبستان در سری صبح اردبیل و نمین را تعطیل اعلام کرد.

بارش برف در این شهرستان ها همچنان ادامه دارد و ارتفاع آن از 10 سانتیمتر فراتر رفته است.

از شهرستان های شمالی و جنوبی استان اردبیل نیز بارش باران گزارش شده است.

هم اکنون دمای هوا در اردبیل 3 درجه زیر صفر و دیگر شهرستان های نه گانه استان نیز بین یک درجه زیر صفر تا هشت در جه بالای صفر متغییر می باشد.

مدیریت راههای اداره کل راه و ترابری استان اردبیل نیز اعلام کرد که در گردنه های صاعین در محور اردبیل - سراب ، حیران در محور اردبیل - آستارا ، قره آغاج در محور گرمی - پارس آباد و محور مشگین شهر به اهر بستن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی می باشد.

این مدیریت افزود که تمام جاده های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد اما با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی رعایت احتیاط و داشتن تجهیزات زمستانی برای رانندگان توصیه می شود.

هواشناسی استان اردبیل اعلام کردکه این وضعیت جوی امروز نیز در استان تداوم خواهد داشت.
 


کد مطلب: 482699

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/482699/زمستان-کشور-بازگشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com