سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ترافیک نیمه‌ سنگین در محور هراز

شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 481461
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) خبر داد و گفت: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها تردد خودروها به کندی انجام می‌شود.
به گزارش جهان، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق این استان اظهار داشت: ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) نیمه‌سنگین، اما روان است.

وی افزود: بارش نزولات آسمانی در محور امام رضا (ع) به صورت باران و در ارتفاعات هراز و فیروزکوه به صورت برف بوده و سطح تمام جاده‌ها خیس و لغزنده است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: گره ترافیکی در محورها دیده نمی‌شود، اما با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها تردد خودروها به‌کندی انجام می‌شود.

محبی تصریح کرد: تعداد 60 تیم پلیس‌راه به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران مستقر و در حال روان‌سازی و برقراری نظم و انضباط ترافیکی هستند و در صورت وجود گره ترافیکی به سرعت به رفع مشکل می‌پردازند تا هموطنان ما با مشکلی مواجه نشوند.

وی بیان کرد: با توجه به بارش برف و باران در محورها، رانندگان برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نداشته باشند و با مدیریت سفر، زمان بازگشت خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که قبل از اتمام تعطیلات به مقصدهای خود برسند.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *