سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

کشف 480 کیلوگرم تریاک

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 480995
فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 480 کیلوگرم تریاک در بخش دژگان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود حافظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه اظهارداشت: ماموران انتظامی بندرلنگه در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی شهرستان بندرلنگه در 24 ساعت گذشته موفق شدند، یک دستگاه خودرو حامل موادمخدر را در کوه‌های بخش دژگان شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از خودرو توبوتا کمک‌دار 480 کیلوگرم تریاک کشف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط شهرستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیزبین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *