شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کرملین: قصد فشار آوردن بر اسد را نداریم

سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 480047
سخنگوی کرملین تاکید کرد روسیه قصد ندارد با خارج کردن نیروهایش از سوریه بر رئیس جمهور این کشور فشار وارد کند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: سخنگوی کرملین تاکید کرد که مسکو قصد ندارد با خارج کردن نیروهایش از سوریه بر بشار اسد فشار وارد کند.

سخنگوی کرملین امروز سه شنبه اعلام کرد تصمیم روسیه مبنی بر خارج کردن بخشی از نیروی نظامی خود از سوریه به معنای این نیست که مسکو مواضع بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، را در مذاکرات قبول ندارد .

دیمیتری پسکوف امروز در در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تصمیم روسیه برای خروج نیروهای نظامی از سوریه ، شاهدی بر نارضایتی مسکو از مواضع بشار اسد در مذاکرات صلح ژنو است یا خیر ، ضمن رد این گمانه زنی ها گفت طرح چنین استدلال هایی نادرست و بی پایه و اساس است. این مقام روس افزود روسیه با این اقدام قصد اعمال فشار بر بشار اسد در فرایند برقراری صلح را نداشته است. 

پسکوف همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا میان مسکو و دمشق در خصوص فرایند حل وفصل سیاسی در سوریه اختلاف نظر وجود دارد گفت : « همیشه دیدگاه ها را نمی توان یکسان کرد ولی روسیه همواره بر حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات میان گروه های داخلی سوری تاکید داشته است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *