جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

وجود امام زمان (عج) در این دوران چه سودی برای ما دارد؟

شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 479456
اگر جز این بود گرفتاریها بر شما فرود مى آمد و دشمنان، شما را ریشه کن مى کردند پس تقواى خداى بزرگ را پیشه خود سازید.
وجود امام زمان (عج) در این دوران چه سودی برای ما دارد؟
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، یکی از سوالاتی یا بهتر بگوییم؛ یکی از شبهاتی که در زمان غیب کبری مطرح می باشد این است: « وجود امام زمان(عج) در این دوران چه سودی برای ما دارد؟»

علامه مجلسی در جلد 53 کتاب بحارالانوار صفحه 175حدیثی  از امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف نقل می کند که یکی از چند جوابی است که می شود به این شبهه داد.

از حضرت مهدی (عج) نقل شده که فرمود: إنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَ لاناسینَ لِذِکْرِکُمْ، وَلَوْلا ذلِک لَنَزَلَ بِکُمْ الْلَأواءُ وَاصْطَلَمَکُمْ الْأعْداءُ فـَاتـَّقـُوااللّه َ جَلَّ جـَلالُهُ ؛ ما در رعایت حال شما کوتاهى نمى کنیم و شما را فراموش نمى کنیم، اگر جز این بود گرفتاریها بر شما فرود مى آمد و دشمنان، شما را ریشه کن مى کردند پس تقواى خداى بزرگ را پیشه خود سازید.

نتیجه:دعای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در دوران غیبت، همانند گرمای خورشید پس ابر، به زندگی دوستداران و محبینش را حیات و برکت می دهد حال چه ما او را رویت کنیم و چه از این فیض محروم بمانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *