کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توکلی:

آرزو می کنیم حرف های روحانی درست از آب درآید

18 اسفند 1394 ساعت 23:25

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر اینکه اقتصاد پسابرجام مورد رضایت مردم است و مردم آفتاب پسابرجام را دیدند و راضی‌اند؛ خاطرنشان کرد: هنوز که خبری از آفتاب پسابرجام نشد ؛ آرزو می کنیم حرف های روحانی درست دربیاید که تا کنون خبری نیست.


به گزارش جهان، احمد توکلی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر اینکه دولت قبل با 120دلار و این دولت با 25 دلار کشور را اداره می کند اظهار داشت: سخنان روحانی هم غلط و هم درست است؛ اظهارات روحانی ارقامش غلط و جهتش درست است؛  در دولت 8 ساله احمدی نژاد جمعا 637 میلیارد دلار نفتی در آمد دولت بود خرج شد که سالی 80 میلیارد دلار می شد.

وی افزود: اما در دو سال دولت روحانی 92 میلیارد درآمد نفتی که 46 میلیارد دلار ریال در دو  سال اول شد؛ بنابراین در دولت احمدی نژاد به طور متوسط در سال تقریبا دو برابر درآمد نفتی دولت روحانی در اختیار دولتش بود .

توکلی ادامه داد: ولی آنچه به قیمت محاسبه می کنند اشتباه قیمت ها را نباید مقایسه کنند چون قابل تغییر است؛ درآمد در دسترس را اگر مقایسه کنیم تقریبا دولت احمدی نژاد دو برابر دولت روحانی امکان ارزی داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر اینکه اقتصاد پسابرجام مورد رضایت مردم است و مردم آفتاب پسابرجام را دیدند و راضیند؛ خاطرنشان کرد: هنوز که خبری از آفتب پسابرجان نشد ؛ آرزو می کنیم حرف های روحانی  درست دربیاید که تا کنون خبری نیست.

توکلی در بیان اینکه مشاوران اقتصادی روحانی از وضعیت اقتصاد جامعه مشاوره های غلط می دهند تصریح کرد: روحانی باید بگوید مردم امیدوارند که پسابرجام تاثیر مثبتی در اقصاد داشته باشد؛  لابد مردم امید داشتند که 62 درصد در انتخابات شرکت کردند امیدواری اشکال ندارد ولی اینکه مردم  راضی اند از وضعیت اقتصادی این حرف درستی نیست مردم امیدوار به آینده بهتر هستند.


کد مطلب: 478806

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/478806/آرزو-می-کنیم-حرف-های-روحانی-درست-آب-درآید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com