يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

قتل ۳ جوان مسلمان در آمریکا

يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب: 477000
پلیس آمریکا اعلام کرد اجساد ۳ مسلمان را که به نظر می‌رسد به شکلی «اعدام مانند» در ایندیانا به قتل رسیده‌اند کشف کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پلیس آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد اجساد سه جوان مسلمان که به ضرب گلوله به قتل رسیده‌اند، در «فورت وین» ایندیانا کشف شده است.  
 
شبکه خبری «WANE» گزارش داده است که این افراد «اعدام گونه» کشته شده‌اند.  
 
به گفته پلیس، قاتل «محمد طاها عمر» 23 ساله، «آدم مکی» 20 ساله و «محمد طیرب» 17 ساله که اجسادشان در خانه‌ای در ایندیانا پیدا شده، به هریک از آن‌ها چندین گلوله شلیک کرده است.  
 
بنا بر این گزارش، پلیس معتقد است که این حمله توسط گروه‌های بزهکار صورت نگرفته، اما هنوز انگیزه اصلی قاتل یا قاتلین مشخص نیست. پلیس می‌گوید فعلا نشانه‌ای وجود ندارد که قتل این سه نفر به واسطه مذهب یا تبار آفریقایی آن‌ها باشد.  
 
با این حال، موج گسترده اسلام ستیزی که در آمریکا به راه افتاده و موجب شده تا حملات فیزیکی و لفظی متعددی علیه این قشر از جامعه آمریکا صورت گیرد، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد مرتبط بودن قتل این افراد و مذهبشان ایجاد کرده است.  
 
سال گذشته هم یک آمریکایی سفید پوست به نام «کریگ استفان هیکس» سه جوان مسلمان را در منطقه «چپل هیل» به رگبار بست و کشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *