کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باخت خانگی رئال در دربی مادرید

8 اسفند 1394 ساعت 22:13

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم لالیگا دربی شهر مادرید بین رئال و اتلتیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با باخت خانگی شاگردان زیدان همراه شد.


به گزارش جهان به نقل از فارس، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم لالیگا از ساعت 18 و 30 دقیقه دربی شهر مادرید بین رئال و اتلتیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد.

دو تیم برای کم کردن فاصله با کاتالان‌ها نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی داشتند. در نهایت دربی شهر مادرید با برتری یک بر صفر شاگردان سیمئونه خاتمه یافت تا امیدهای لالیگای شاگردان زیدان کم‌رنگ و فاصله شاگردان سیمئونه با بارسا به 5 امتیاز برسد.

این دیدار با حملات رئال مادرید میزبان آغاز شد  اما در ادامه اتلتیکو پایاپای شاگردان زیدان میدان داری کرد و در حملات جسته و گریخته دروازه شاگردان زیدان را تهدید کرد.البته در انتهای نیمه اول این تیم میهمان بود که تا چند قدمی رسیدن به گل پیش رفت اما گلی در نیمه اول رد و بدل نشد.

 

در نیمه دوم رئال برای رسیدن به گل تلاش بسیاری کرد اما این شاگردان سیمئونه بودند که با بازی کم اشتباه در دفاع و حضور موثر در ضد حمله توسط گریژمان به گل رسیدند و تا انتهای دربی از گل زده خود دفاع کردند تا به برتری ارزشمند در سانتیاگو برنابئو برسند.

تک گل بازی را گریژمان در دقیقه 53 به ثمر رساند.

در جدول لالیگا اتلتیکو با 58 امتیاز در مکان دوم و رئال با 54 امتیاز سوم است.


 


کد مطلب: 476786

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/476786/باخت-خانگی-رئال-دربی-مادرید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com