پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱
از سوی خانواده شهدای منا صورت گرفت؛

تقدیر از یک عمل شایسته سازمان حج

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 476217
خانواده های معظم شهدای منا با ارسال نامه های متعدد از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته برای اطلاق عنوان شهید برای جان باختگان فاجعه غمبار منا تقدیر کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، خانواده های معظم شهدای فاجعه منا از استان های فارس، اصفهان، گیلان و گلستان با ارسال نامه به سازمان حج و زیارت از تلاش های صورت گرفته در خصوص رسیدگی به امور شهدای این فاجعه غمبار و پیگیری برای اطلاق عنوان ملکوتی شهید برای جان باختگان این فاجعه تلخ تقدیر کردند.
 
در متن این نامه خانواده های معظم شهدای منا آمده است:
 
برادر گرامی جناب آقای مهندس اوحدی
 
رئیس محترم سازمان حج و زیارت
 
سلام علیکم
 
خداوند بزرگ را شاکریم آنچه شایسته پدران شهیدمان بوده را کسب نموده اند و بی شک این امر جز با عنایت و لطف خداوند کریم و مدیریت و تلاش شبانه روزی شما و همکارانتان تحقق نمی یافت.
 
بدین وسیله از پیگیری های مستمر، تلاش مجدانه، رایزنی دلسوزانه و حمایت های مشفقانه در خصوص تحقق اطلاق عنوان ملکوتی شهید برای مهاجران الی الله فاجعه دردناک منا صمیمانه قدردانی نموده و طول عمر و استمرار فیض عظیم خدمتگزاری ضیوف الرحمان را از درگاه خداوند منان برای شما خواستاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ظفری
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
بار دیگر این مصیبت دردناک را به تمامی خانواده های شهدای منا تسلیت عرض نماییم.خداوند متعال روح این عزیزان را با سیدالشهدا که با لب تشنه به شهادت رسید محشورنمایید.