يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

عملیات موفق عراق در شمال شرق الرمادی

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب: 475984
نیروهای عراقی در عملیاتی جدید موفق شدند منطقه البوعبید و محیط اطراف آن واقع در شمال شرق الرمادی را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند.
به گزارش جهان به قل از فارس، نیروهای ارتش عراق و بسیج مردمی و عشایر اهل سنت منطقه در عملیاتی جدید در استان الانبار که از صبح امروز آغاز گردید موفق شدند منطقه البوعبید و محیط اطراف آن را واقع در شمال شرق الرمادی را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند.
 
همچنین با پیشروی نیروهای عراقی در منطقه تروریست های داعش بیش از 8 تن از تروریست های خود را که مجهز به کمربند انتحاری بودند و قصد منفجر کردن خود در میان نیروهای عراقی را داشتند تا از پیشروی نیروها را جلوگیری کنند.
 
همزمان یگان موشکی و توپخانه ای ارتش و بسیج مردمی مواضع تروریست ها را در منطقه بشدت مورد هدف قرار دادند و موفق شدند خسارت مالی و جانی از جمله مخازن اسلحه تروریست های داعش را نابود کردند.
 
همزمان تروریست های داعش با پیشروی های نیروای عراقی در منطقه اقدام به بکار گذاشتن ده ها بمب و مین در مناطق اصلی مرتبط با مناطق آلوده در حومه شرقی الرمادی انجام دادند تااز پیشروی های اخیر نیروهای عراقی جلوگیری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *