پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

قدردانی فرمانده نیروی دریایی ارتش از رسانه ملی

سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 475937
امیر دریادار سیاری در نامه ای به رییس رسانه ملی از پوشش خبری رسانه ملی قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در نامه‌ای به دکتر محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از انعکاس خوب و مطلوب رزمایش ولایت 94 در رادیو و تلویزیون قدردانی کرد.
 
امیر دریادار سیاری در این نامه ضمن برشمردن نکات با اهمیت این رزمایش در منطقه و تشریح تلاش های دریادلان این نیرو برای صیانت از آب های سرزمینی و به رخ کشیدن اقتدار کشور در منطقه، خطاب به رئیس رسانه ملی آورده است: بدون تردید حمایت‌های بزرگوارانه جنابعالی از سربازان ولایتمدار نیروی دریایی و تلاش و کوشش همکاران محترم‌تان در مجموعه‌های معاونت خبر و معاونت سیما در رسانه ملی در انعکاس شایسته این رزمایش نتایج مطلوبی را برای کشور در ابعاد مختلف سیاسی و نظامی در پی داشته است که در خور ستایش و اکرام بسیار است.
 
در طول برگزاری رزمایش بزرگ نیروی دریایی ولایت 94، شبکه‌های مختلف در بخش‌های خبری و تولیدی تلاش کردند ابعاد مختلف این مانور عزتمند و باقدرت را به تصویر بکشند. ارتباط‌های زنده با محل برگزاری مانور و گزارش‌های مختلف از این رزمایش، از جمله این تلاش‌ها بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *