پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱۷
در همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان مطرح شد؛

تفکرفمنیستی، مرخصی‌زایمان را اجرانمی‌کند/ اصلاحات،اهداف‌ضددینی رابرای‌ زنان دنبال‌می‌کند

آمریکا و انگلیس برای انتخابات ایران روزشمار دارند
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 475508
زهره الهیان کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در مجلس دهم گفت: متأسفانه در مرکز امور زنان خانواده نهاد ریاست جمهوری تفکر فمینیستی دنبال می‌شود و یکی از دلایلی که قانون مرخصی زنان در مجلس تصویب می شود اما اجرا نمی شود به این دلیل است.
تفکرفمنیستی، مرخصی‌زایمان را اجرانمی‌کند/ اصلاحات،اهداف‌ضددینی رابرای‌ زنان دنبال‌می‌کند
گروه سیاست جهان نيوز ـ همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان، عصر امروز در مسجد بقیة الله با حضور غلامعلی حدادعادل، سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان، نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، علیرضا زاکانی و مهرداد بذرپاش، نامزدهای فهرست ائتلاف اصولگرایان تهران، و همچنین چهار نفر از بانوان عضو این فهرست خانمها، زهره الهیان، فاطمه آلیا، زهره طبیب زاده و لاله افتخاری و جمعی از بانوان اصولگرا برگزار شد.

 حداد عادل در همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان:

جمهوری اسلامی با سلاح دموکراسی آمریکا را نشانه گرفت/ انتخابات مقوم هویت و ملیت است

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات مقوم هویت و ملت است، گفت: جمهوری اسلامی با سلاح دموکراسی آمریکا را نشانه گرفته است.

غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان که عصر امروز در مسجد بقیه‌الله برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مقوم هویت و ملت است.

وی ادامه داد: کشور و ملت ایران با مردمسالاری دینی الگویی از دموکراسی عرضه کرده که در قالب الگوهای غربی نمی‌گنجد و آمریکایی که به دنبال منافع خود است و به هیچ اصلی جز سرمایه‌داری، سلطه و نفع یک گروه خاص اعتقادی ندارد، همیشه در دوران جنگ سرد از شعار دموکراسی استفاده می‌کرد.

حداد عادل ادامه داد: آمریکا هر کجا می‌خواست شعاری بدهد، شعار دموکراسی سر می‌داد و هر جا می‌خواست مداخله کند، به بهانه نبود دموکراسی وارد می‌شد ولی انقلاب ایران کاری کرد که این سلاح از دست آمریکایی‌ها گرفته شد و کسانی که از روز اول دشمن انقلاب اسلامی بودند، نتوانستند اصل مردمسالاری را در کشور ما انکار کنند.

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان افزود: ایران اسلامی الگوی جهان اسلام شد و نشان داد که می‌توان متدین و با ایمان بود و دموکراسی و مردمسالاری دینی هم داشت؛ بنابراین ایران سلاح دموکراسی را از دست آمریکا گرفت و با آن سلاح آمریکا را نشانه گرفت.

حداد عادل با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه گفت: ان شاالله در روز 7 اسفندماه با رای قاطع شما بانوان، نمایندگانتان به مجلس دهم راه پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: همانگونه که رهبری فرمودند انتخابات یک نعمت است؛ اولا نعمت استفاده از آزادی و استقلال است چرا که وقتی به تاریخ کشور نگاه می‌کنید، می‌بینید که از سال 1285  هجری شمسی که مشروطه در ایران پیروز و مجلس تاسیس شد، ببینید که در چند دوره انتخابات آزاد بوده است. نهضتی که با مجاهدت‌های علمای بزرگ به پیروزی رسید، جوانمرگ شد و بعد از چند سال دیکتاوری به اسم رضاخان کشور را به دست گرفت.

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان افزود: مجلسی که با خون مجاهدان برپا شده بود با کودتای رضاخان کارش به جایی رسید که آزادمردی مانند مدرس را از مجلس کنار گذاشتند و گفتند که تو حتی یک رای در تهران به دست نیاورده‌ای در حالی که مدرس وکیل اول تهران در دوره اول مجلس بود.

حداد عادل گفت: اسناد رضاخانی نشان می‌دهد که از دربار به استانها و شهرستانها دستورالعمل داده می‌شد که فلان‌الملک و فلان‌الدوله را باید نماینده کنیم. در دوران پهلوی دوم نیز فهرست نمایندگان مجلس مدتی از سفارت انگلیس داده می‌شد و دربار آنها را تعیین می‌کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات یک مظهر دستاورد بزرگ است، خاطرنشان کرد: استقلال یعنی آزادی یک ملت و آزادی یعنی استقلال یک فرد و در انتخابات هر فردی آزادی به هر کسی که بخواهد رای می‌دهد و ملت با استقلال خود مجلسی مستقل ایجاد می‌کنند و جوش و خروشی که ملت نشان می‌دهند، باعث می‌شود هویت سیاسی به ملت داده شود.

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان با اشاره به الگوگیری کشورهای دیگر از جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: آیا پرسیده‌اید که در عراق بعد از صدام حسین، شیعیان و زنان و مردان چگونه پای صندوق‌های رای حاضر شدند؛ بدانید قطعا زنان و مردان عراقی از انقلاب اسلامی تاکنون از حضور زنان ایرانی در عرصه سیاست الگو گرفته‌اند.

حداد عادل گفت: مجلس یک ایران کوچک است و 290 نفر از سراسر ایران انتخاب شده و شریان‌های اتصال پیکر بزرگ و قلب تپنده قانونگزاری هستند. در روزهای حساس مجلس می‌تواند اراده ملت را تحکیم کند.

وی ادامه داد:‌از زمانی که تمدن غربی تحت عنوان تجدد وارد کشورهای اسلامی شد، یکی از مسائل مهم موضوع زنان بود و شاید نزدیک به 200 سال است که با تجدد غربی آشنا شده‌ایم. اگر ما بخواهیم فهرستی از موضوعاتی که در این 200 سال بین ایران و تفکر، تمدن و تجدد غربی مطرح بود، بگوییم یک موضوع مهم مسئله زنان است.

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان افزود: تمدن غربی با این ادعا آمد که زن ایرانی اصیل و بی‌سواد است و از حقوق خود محروم است و ما می‌خواهیم زن ایرانی را به پیشرفت برسانیم؛ با این حرفها بود که بی‌حجابی را تحمیل کردند و همیشه متدینین این مسئله برایشان مطرح بود که آیا الگو اسلامی باشد یا غربی؛ انقلاب اسلامی راهی شد تا جایگاهی برای زن مسلمان تعریف شود.

حداد عادل گفت: جایگاهی که انقلاب اسلامی نشان داد بازگشت به زن 200 سال قبل و بازگشت به الگوی غربی نبود، بلکه الگوی ما زنی مانند حضرت زهرا سلام‌الله و زینب کبری سلام‌الله است.

الهیان:
قانون مرخصی زایمان در مجلس تصویب می شود، اما تفکر فمنیستی حاکم بر دولت آن را اجرا نمی کند

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: دشمنان نظام برای جایگاه بلند مجلس برنامه دارند و تلاش می‌کنند که با برنامه‌ریزی برای ورود عناصر غرب‌گرا به مجلس جای پا پیدا کنند.

زهره الهیان کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در مجلس دهم در همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان که عصر امروز در مسجد جامع بقیه‌الله برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: امروز نوبت ماست که با حضور گسترده در عرصه سیاسی و اجتماعی این پیام را به محضر رهبری برسانیم که ما گوش به فرمان هستیم تا یک نه بزرگ به دشمنان بگوییم؛ دشمنانی که امروز با برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده، تلاش دارند از برخی طیف‌ها حمایت کنند. چرا که امید دارند آنها بتوانند اهداف آنها را در مجلس آینده دنبال کنند.

وی ادامه داد: حضور شما در این همایش بزرگ این پیام را دارد که اگر امروز بی‌بی‌سی تلاش می‌کند تا یک طیف خاصی به مجلس شورای اسلامی راه یابند، پاسخ ملت به آنها یک نه بزرگ است و ملت بزرگ با بصیرت خود جلوی توطئه‌افکنی‌ها را خواهند گرفت.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس تاکید کرد: خط نفوذی که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند، امروز در انتخابات مجلس احساس می‌کنیم و می‌بینیم که دشمنان نظام برای جایگاه بلند مجلسی که برگرفته از رای ملت است، برنامه دارند و تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی برای ورود عناصر غرب‌گرا به مجلس جای پا پیدا کنند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000475/n00475508-t.jpg
از راست زهره الهیان، لاله افتخاری، فاطمه آلیا، زهره طبیب زاده نوری

الهیان خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره در شرایط حساس توانسته این پیام را به استکبار جهانی بدهد که اجازه نمی‌دهد که دستاورد خون شهدا از دست برود و تفکر امام به تاریخ بپیوندد بلکه تفکر امام و رهبری پویا، زنده و جاری و ساری در قلب مردم است.

وی در پایان گفت:‌ ما خواهیم توانست که در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم، مشارکتی که ناامیدکننده دشمنان است و ارمغان آن امنیت، آرامش و دفع توطئه‌ها علیه ایران اسلامی است.

زهره الهیان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در جامعه ایرانی اسلامی و با توجه به تفکر امام خمینی زن محور خانواده و خانواده محور جامعه ایرانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی خود را بر محور خانواده متمرکز کنیم، اظهارداشت: اگر بنیان خانواده در ایران تقویت شود، به طور یقین هر آفات و آسیب‌های اجتماعی که گریبان زنان و دختران کشورمان شده است، می‌توانیم جلوگیری کنیم.

کاندیدای ائتلاف اصولگران مجلس دهم با بیان اینکه طبق تفکر امام زن ابزاری برای مقاصد سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: زن در جامعه انسان‌ساز است و اگر قرارباشد کرامت خود را در جامعه حفظ کند باید موضوع خانواده و زنان در اولویت درجه یک کشور به ویژه مجلس قرار بگیرد.

الهیان با بیان اینکه در قانون‌گذاری باید به حوزه زنان توجه کنیم، تصریح کرد: در هر قانون باید موضوع زنان و خانواده مورد توجه قرار بگیرد و خانواده محور قانون باشد و این نگاه باید در نمایندگان آقا نیز باید تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی غربی دو چالش اساسی است که با آن روبرو هستیم، یادآور شد: بر روی این دو چالش کار علمی صورت گرفته است و ما در زمینه آسیب‌های اجتماعی با موضوع زنان خیابانی و اعتیاد زنان روبرو هستیم که در مجلس باید بر روی آن کار شود.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم با بیان اینکه متأسفانه در مرکز امور زنان خانواده نهاد ریاست جمهوری تفکر فمینیستی دنبال می‌شود، تصریح کرد: یکی از دلایلی که قانون مرخصی زنان در مجلس تصویب میشود اما اجرا نمیشود به این دلیل است.

الهیان ادامه داد: دولت باید به جای توجه به موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها باید به دو چالش آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی غربی توجه کند.

وی با بیان اینکه سامان‌دادن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های جدی است که باید بر روی آن کار شود، خاطرنشان کرد: عدم توجه به این حوزه موجب فروپاشی بنیان و تحکیم خانواده و طلاق‌های گسترده در جامعه می‌شود که باید به آن توجه کنیم.

آلیا:
اصولگرایان برای معشیت و امنیت مردم برنامه دارند/دلیل اصلی ناکامی دولت در اجرای سیاست‌های اقتصادی نگاه به خارج است

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت گفت: دلیل اصلی ناکامی دولت در اجرای این سیاست‌ها نگاه به خارج است.

فاطمه آلیا در همایش بزرگ بانوان ایتلاف اصولگرایان گفت: رسانه‌های غربی که با انقلاب ما موافق نیستند می گویند صدها هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند ولی ما در 7 اسفند پشتیبانی از نظاممان را به عنوان قدرت بازدارنده که موثر تر از قدرت زرادخانه‌ها و کلاهک‌های اتمی است در قالب حضور مردم در انتخابات خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در بحث انتخاب مقام معظم رهبری به ما معیار و خط کش داده‌اند و فرمودند که من انقلابی‌ام، یعنی مجلس ما باید انقلابی شود و اگر مجلس بخواهد انقلابی شود نمایندگان باید همان ویژگی‌ها را داشته باشند که رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: رهبر انقلاب می‌فرمایند جامعه ما ولایی است و نماینده واقعی که جا در دل ملت دارد کسی است که تبعیت از ولایت فقیه داشته باشد و تابع ولایت مطلقه فقیه باشد؛ در ان صورت است که قوانین ما منحرف نمی‌شود.

آلیا با انتقاد از سیاست‌های دولت یازدهم خاطرنشان کرد: دلیل اصلی که دولت جدید در سیاست‌های اقتصادی و وعده‌هایش درباره وضعیت زنان ناکام شده این است که فقط نگاهش به خارج است و قوانینی که در مجلس تصویب شده اجرایی نمی‌شود.

کاندیدای ائتلاف بزرگ اصولگرایان ادامه داد: در رسانه ها این گونه جهت داده می‌شود که مگر نمایندگان زن چه کاری انجام داده‌اند؛ در حالی که اجرا بر عهده دولت است و قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون وظیفه نمایندگان مجلس است و ما وقتی می‌پرسیم چرا قانون استفاده از مرخصی شیردهی اجرا نمی‌شود پاسخی نمی‌شنویم.

آلیا خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که انقلاب ما اسلامی است و مردم ما ازاد رای می‌دهند و نامزدها آزاد رقابت می‌کنند، افتخار ما زنان این است که با مردان رقابتی تنگاتنگ و بدون تسهیلات و حمایت خاص داریم.

وی تصریح کرد: ما در آستانه تمدن نوین اسلامی هستیم و می‌خواهیم به دنیا بگوییم می‌شود دین دار و متخصص و سیاستمدار و اقتصاددان بود و در عرصه‌های اجتماعی با حفظ حدود شرعی و حریم عفاف و حجاب و حفظ کانون خانواده فعالیت کرد و پیش بینی می‌کنیم اکثریت مجلس دهم با اصولگرایان باشد چراکه ما برنامه‌هایی را در مجلس دهم در بحث بهبود معیشت و امنیت داریم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000475/nf00475508-1.jpg

طبیب‌زاده:
دولت در حوزه زنان تفکر فمنیستی و غربی را دنبال می‌کند

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان گفت: دولت در حوزه زنان تفکر فمنیستی و غربی را دنبال می‌کند.

زهره طبیب‌زاده در همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان با انتقاد از سیاست‌های دولت در زمینه زنان که مبتنی بر تفکر فمنیستی است، گفت: همان اهدافی که در سازمان‌های بین المللی دنبال می‌شود اکنون از سوی جریان اصلاحات و جریانی که در حوزه زنان در دولت یازدهم وجود دارد در مرکز امور زنان ریاست جمهوری دنبال می‌شود در حالی که این نهاد مهم‌ترین نهاد دولتی تصمیم گیرنده در حوزه زنان است.

وی افزود: تفکر تساوی کامل فمنیستی در تمامی برنامه‌ها برای زنان دیده می‌شود و این نگاه با ارزش‌های دینی و اعتقادی مغایرت دارد.

کاندیدای ائتلاف اصول‌گرایان خاطرنشان کرد: وقتی مردانی در سیاست با نگاه عدم استقلال فکری و ذوب شدن در استعمار جهانی عنان و اختیار دولت‌ها را در دست بگیرند به تبع ان در حوزه زنان نیز رویکردهای فمنیستی غالب می‌شود.

‌طبیب‌زاده با بیان اینکه در دولت اصلاحات پیوستن به کنوانسیون رفع موانع تبعیض علیه زنان مطرح شد، گفت: مفاد این کنوانسیون با قوانین ملی کشورمان و قوانین مجازات اسلامی در تضاد است و برخی تلاش کردند تا این را در کشور محقق کنند.

وی با بیان اینکه در دولت اصلاحات پیوستن به کنوانسیون رفع موانع تبعیض از زنان مطرح شد، افزود: مفاد این کنوانسیون با قوانین اساسی کشورمان و قوانین مجازات اسلامی در تضاد است و برخی تلاش کردند تا این را در کشور محقق کنند و زنان به این کنوانسیون بپیوندند.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در دوران سازندگی، اصلاحات و اعتدال این نگاه حاکم بوده است، تصریح کرد: سمت و سوی تمام مسائل زنان در جهت تفکر غربی و فمنیستی استوار بود.

طبیب‌زاده تاکید کرد: دولت یازدهم در حوزه زنان تفکر فمنیستی و غربی را دنبال می‌کند.

افتخاری:
اعلام فهرست توسط رسانه‌های بیگانه مصداق «عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد» است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت رسانه‌های بیگانه همزمان با انتخابات ایران گفت: اعلام فهرست از سوی رسانه‌های بیگانه مصداق عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد، است.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس عصر امروز در همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان که در سالن همایش‌های صدرا برگزار شد، اظهار داشت: این انتخابات به قدری برای دوست و دشمن اهمیت دارد که شبکه‌های بیگانه که قبلا نقشه‌ها و توطئه‌های خود را پنهان می‌کردند، الان یک سر این انتخابات شده‌اند و لیست مطرح می‌کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که قبلا می‌گفتند انتخابات را تحریم کنید الان افراد را تشویق به حضور در انتخابات می‌کنند. البته این امر مصداق عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد، به شمار می‌رود.

این نماینده مجلس ادامه داد: در رقابت لیست‌ها با یکدیگر کاملا خط و مشی به مردم ولایتمدار نشان داده می‌شود. برخی نگاه‌ها در داخل وجود دارد که به خارج نگاه می‌کند و این بسیار خطرناک است و احساس خطر نه تنها برای نظام بلکه نسبت به اسلام، انقلاب و ارزش‌های انسانی نیز باید داشته باشیم.

افتخاری تصریح کرد: در سه دوره حضور در مجلس سعی کردیم دغدغه‌های زنان و همچنین جانبازان و ایثارگران را پیگیری کنیم و تلاش ما این بوده رسالت واقعی زهراگونه زنان را در خانه ملت دنبال کنیم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000475/nf00475508-2.jpg

زاکانی:
آمریکا و انگلیس برای انتخابات ایران روزشمار دارند

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم گفت: امروز آمریکا و انگلیس برای انتخابات ایران روزشمار در نظر گرفته‌اند؛ گویی که انتخابات آمریکا و انگلیس است.

علیرضا زاکانی کاندیدای ائتلاف اصولگرایان  مجلس دهم در همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان که عصر امروز در مسجد بقیه‌الله برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در این مقطع حساس که دشمنان فرصت را مغتنم شمردند و مسیری را دنبال می‌کنند که تعجب عده‌ای را برانگیخته است. زیرا امروز در آمریکا و انگلیس برای انتخابات ایران روزشمار در نظر گرفته شده است. گویی که انتخابات آمریکا و انگلیس است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در موضوع انتخابات رهبری گفت: مهمتر از مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری است. ما در این 37سال فهمیده‌ایم که عمود خیمه انقلاب، رهبری انقلاب است و این افتخار برای ما وجود داشت که نایب امام زمان(عج) 37 سال اداره کشور را برعهده گیرد، اما عده‌ای امروز احساس می‌کنند که نمی‌توانند مسیر انقلاب اسلامی را به درستی دنبال کنند؛ لذا راحت ترین راه برایشان این است که از رهبری انتقام بگیرند.

زاکانی افزود: مسیر انتقام از رهبری را به واسطه محبوبیت بالا و عمق ایمان و اعتقاد مردم و با مقابل او ایستادن بگیرند. لذا سعی می‌کنند با انحراف و ایجاد زمینه دور زدن افکار عمومی و اغواگری از درون صندوق رای عناصری در درآورند که مانعی برای رهبر معظم انقلاب باشد ولی ما وظیفه داریم که در میدان باشیم و به کسانی که خواب و خیال دارند باید بگوییم که زحمت خود را زیاد می‌کنید ولی مطمئن باشید که انقلاب اسلامی روز به روز پرتوان‌تر و شاداب‌تر حرکت رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

زاکانی در ادامه با بیان اینکه در بین مسئولان کشور دو نگاه وجود دارد، گفت: یک نگاه معتقد است که راه سعادت جامعه مسیری است که امام خمینی(ره) ترسیم کرده و رهبری بر آن تاکید کرده‌اند؛ در مقابل مسئولانی هستند که به واسطه خستگی، دل‌زدگی و شرایطی که طی 37 سال برایشان اتفاق افتاده، دل در گروه آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند یا حداقل مسیری را دنبال کردند که مورد طمع دشمنان کشور قرار می‌گیرد.

وی با حساس خواندن شرایط امروز گفت: شرایط امروز خطیر و حساس است و به جمعی دیکته می‌شود که به چه کسی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید و آنها تاکید می‌کنند که به کسانی که در خط امام هستند و استمرار حرکت در مسیر رهبری را افتخار برای خود می‌دانند، رای ندهید ولی به کسانی رای بدهید که حداقل با شرایطی که ایجاد کردند به عنوان پل انتقال و عبور از قله‌های افتخار در جریان انقلاب اسلامی، دشمن به آنها امید بسته است.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: امروز مفتخریم که جمع 22نفره‌ای در ائتلاف اصولگرایان با حضور گسترده در کنار هم جمع شده‌اند و به لطف الهی به نتیجه رسیدیم. لیستی که ارائه شد منسجم و کارآمد است. ائتلاف اصولگرایان به جمع‌بندی قابل قبول و قابل دفاعی رسید.

زاکانی ضمن توصیه‌ای برای رای دادن به لیست 30 نفره اصولگرایان گفت: توصیه می‌کنم که به لیست 30 نفره اصولگرایان رای دهید چرا که اگر به هر یک از اعضای این لیست رای ندهید زمینه برای رای‌آوری رقیب فراهم می‌شود.
منبع: تسنیم و فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نه به انگلیس
امیدوارم مجلس ششم تکرار نشه...
United States
امیدوارم بشه...
امیدوارم این بار مردم مثل خرداد 92 احساساتی عمل نکنن و اجازه قدرت یافتن رو به جریان اشرافی و غربگرا ندن... مجلس اصلاح طلب یعنی مجلس ششم که جز بلواهای سیاسی ارمغانی نداشت...
Iran, Islamic Republic of
جناح اصلاحات به همه موضوعات شکلی و تنها برای رای آوری نگاه میکند.
درود بر شما
ما به مرفهین بی درد و انگلیسی ها رای نمیدهیم.
امیدوارم که هر چی خیره پیش بیاد
ایام فاطمیه رو تسلیت میگم
Iran, Islamic Republic of
به حق این روزای عزیز مردم کسانی رو استفاده میکنن که شبیه تر باشن به حضرت زهرا
چه در فکر و چه در گفتار و چه در عمل...
Iran, Islamic Republic of
نماینده ما بازتاب آرمان ما باید باشد
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
رای ما یک کلام
لیست وحدت یک کلام
Iran, Islamic Republic of
توصیه می‌کنم که به لیست 30 نفره اصولگرایان رای دهید چرا که اگر به هر یک از اعضای این لیست رای ندهید زمینه برای رای‌آوری رقیب فراهم می‌شود.
الهیان: امروز نوبت ماست که با حضور گسترده در عرصه سیاسی و اجتماعی این پیام را به محضر رهبری برسانیم که ما گوش به فرمان هستیم تا یک نه بزرگ به دشمنان بگوییم.

دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
چقدر حرف خوبی زدن خانم الهیان. با این که میدنن ممکنه باعث ریزش رایشون در میون یه عده غربزده بشه: زن در جامعه انسان‌ساز است و اگر قرارباشد کرامت خود را در جامعه حفظ کند باید موضوع خانواده و زنان در اولویت درجه یک کشور به ویژه مجلس قرار بگیرد..
همه زنان معرفي شده در ليست اصولگرايان عناصري غير فعال هستند كه جاي افراد بهتر را اشغال ميكنند