جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۹

فشار اصلاح طلبان به عارف برای حذف 3 نفر از لیست اصلاح طلبان

يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 475353
اصلاح طلبان در آخرین روزهای منتهی به انتخابات نسبت به حضور 3 نفر از نزدیکان لاریجانی به شدت معترض شده اند.
فشار اصلاح طلبان به عارف برای حذف 3 نفر از لیست اصلاح طلبان
به گزارش جهان به نقل از تهران پرس برخی نزدیکان عارف به وی پیشنهاد کرده اند برای کسب محبوبیت بیشتر در افکار عمومی اصلاح طلبان و جذب بیشتر ارای خاکستری نسبت به حذف علی مطهری،کاظم جلالی و بهروز نعمتی که از نزدیکان و عوامل لاریجانی هستند اقدام نماید.این جریان معتقد است که حضور امثال کاظم جلالی که روزی درخواست مجازات اعدام برای کروبی و موسوی و خاتمی داشت و امروز شعار رفع حصر می دهد موجبات وهن اصلاح طلبی است.
گفتنی است روز گذشته نیز عارف حضور کاظم جلالی را دستپخت دولت برای اصلاح طلبان دانسته بود و تلویحا از حضور وی در لیست اصلاح طلبان ابراز نارضایتی کرده بود.

لازم به ذکر است اصلاح طلبان حضور برخی افراد نزدیک به لاریجانی در لیست اصلاح طلبان را نتیجه فشار دولت به عارف می دانند و معتقدند که دولت در پشت پرده با لاریجانی برای ریاست مجلس آینده توافقانی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقایان جلالی ولاریجانی دست مریزاد خودرا از دولتی ها گرفته وخواهند گرفت این است دست مزد ...
Romania
من کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارم,اما هر لیستی باید به بودن اقای مطهری افتخار کنه,چون عدالتخواهی اقای مطهری بر همگان اشکار و مبرهن میباشد.الحق و بر انصاف فرزند حلف استاد مطهری میباشد.
پسر کسی بودن هیچ اهمیتی نداره معیار وضعیت حال افراد است، کسی که در دولت قبل دلواپس حجاب بود چه شده از سال 92 به بعد حتی یک بار در مورد حجاب صحبتی نکرده؟
به علامه شهید مطهری توهین نکن.
دروغ گفتی. مطهری حامی فتنه گران سال 88 و حامی دولتی است که از دل فتنه گران برآمد. لذا مطهری، به انقلابی ضربه می زند که پدرش به خواست خدا، ساخت. پس نه عدالتخواه است، نه پیرو پدر.
مردم عزیز؛ بصیرت یعنی داشتن تحلیل درباره دروغ های این جماعت. کلامشان زیبا اما عملشان زشت است. راه تشخیص حق از باطل، مقایسه کلام با عمل است.
لاریجانی و جلالی مردان خاکستری و ... هستند و با دولتی ها بسته اند
Iran, Islamic Republic of
برادر جلالی تحویل بگیر!!!
نوش جان کن!
فکر کردی وسط لحاف خوابیدی همه چیز حله؟!
....
سید
Iran, Islamic Republic of
این لیست نهایی اصلاح طلبان است ...
سید حسن
درود بر علی مطهری مرد با غیرت و شجاع و محبوب همه ملت آزاد اندیش ایران . مثل مطهری خیلی کم پیدا میشه ملت ایران قدر افرادی همچون علی مطهری را باید بدانند . ایشان فقط حامی حق است به جناح و جناح بندی توجهی ندارد . چاپلوسی کسی را هم نمی کند .