دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 10 Jun 2024
 
۰

افشارزاده مصاحبه‌علیه هاشمی‌راتکذیب کرد

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 475076
دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک گفت: علیه کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک اصلا مصاحبه نکردم و این مصاحبه را تکذیب می‌کنم.
به گزارش جهان، بهرام افشارزاده، دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک درخصوص نقل قول منتشر شده از وی در فضای مجازی که علیه کیومرث هاشمی موضع‌گیری تندی گرفته شده بود، گفت: علیه کیومرث هاشمی اصلا مصاحبه نکردم و این مصاحبه را تکذیب می‌کنم. به دنبال فردی هستم که این مصاحبه خیالی را زده و قطعا از وی شکایت خواهم کرد.

وی در ادامه در خصوص صدرنشینی استقلال در لیگ برتر گفت: خوشبختانه بعد از چند هفته ناکامی روز گذشته توانستیم با حضور هواداران مشتاق استقلال مقابل گسترش به پیروزی برسیم و به جایگاه اصلی خود باز گردیم.

افشارزاده گفت: بازیکنان استقلال روز گذشته کار بزرگی انجام دادند و با تمام توان خود بازی کردند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال به خودباوری رسیده و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز به روند روبه رشد خود ادامه دهد.

وی در پایان تاکید کرد: تیم استقلال در برخی از نقاط ضعف دارد که با هدایت و درایت مظلومی این مشکل حل خواهد شد.

روز گذشته در فضای مجازی مصاحبه‌ای از افشارزاده منتشر شده بود که در آن موضع‌گیری تندی علیه رئیس کمیته ملی المپیک صورت گرفته شده بود که افشارزاده این مصاحبه را قویا تکذیب کرد.

منبع: نسیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *