شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۵
۲۶

بدقولی‌ مجدد روس‌ها/ تحویل اس ۳۰۰ به عقب افتاد

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب: 475062
سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح درباره تحویل سامانه اس 300 از روسیه به ایران همزمان با سفر وزیر دفاع به روسیه اظهار داشت: قرارداد تحویل این سامانه به امضا رسیده اما برای تحویل و جابجایی آن اطلاع رسانی خواهد شد.
بدقولی‌ مجدد روس‌ها/ تحویل اس ۳۰۰ به عقب افتاد
به گزارش جهان، رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفته است: درباره تحویل و جابجایی سامانه موشکی اس ۳۰۰ اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح درباره تحویل سامانه اس 300 از روسیه به ایران همزمان با سفر وزیر دفاع به روسیه اظهار داشت: قرارداد تحویل این سامانه به امضا رسیده اما برای تحویل و جابجایی آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مانور موشکی سپاه در نیمه نخست اسفند خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کچایند سینه چاکان روسیه که زنده باد، زنده باد میگفتند.
خدا رحمت کند امام را که خوب دنیا را شناخته بودند.
Yousef
Iran, Islamic Republic of
اولا که اشتباهی مثبت زدم در ثانی نقل و انتقالات نظامی و لجستیک از نظر زمانی باید محرمانه انجام شود تا امکان خرابکاری و تهدید کم شود. ثالثا این را هم بنویس در کنار بدقولی های کدخدا و دوستان در خصوص عودت دارایی ها و خیلی چیزهای دیگر. از سال 1979 (قرار داد الجزایر) قراره آمریکا پول های ایران بابت غارت دربار شاه مخلوع و خریدهای تسلیحاتی در ازای آزادی گروگان ها به ایران عودت بده چرا نمی دهد؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
البته امام راحل آمریکا را راس همه فتنه ها و شیطان بزرگ نامیدند و چرا شما ها این حرف امام را فراموش کرده اید ؟
شما چطور از این کامنت استنباط کردی که ایشان مدافع آمریکاست؟ دقیقا از کدام بخشش؟ خدا همه ی ما را به راه راست هدایت و از قضاوت های بیجای ما گذر کند.
محمد
امریکا و روسه هردو غیر قابل اعتمادند ولی شیطان بزرگ جای خود را دارد.
نه شرقی نه غربی نه فتنه گر نه منافق نه اشراف گر نه مرفه بلکه فقط و فقط اسلام ساده زیستی مقاومت استقلال طلبی که متاسفانه جز نامی از آنها چیزی برامون نگذاشتند خداوند متعال از بانیانش نگذرد و تا رسوا نساخته از دنیا نبرد انشاءالله و اللهم عجل لولیک الفرج
امروز خطر نو توده ای ها و نو کمونیست ها کمتر از غربگراها نیست. اینها دو لبه ی تیز شمشیر هستند. باید خیلی مراقب بود تا به این افراد اجازه ی سواستفاده از دین برای پیشبرد اهدافشان را نداد.
سعید
اولاً سینه چاک روسیه نداشتیم یا اگر داتشیم، معدود بوده است.
ثانیاً سینه چاکان طرفدار غرب به خصوص شیطان بزرگ آمریکا از سر عقده و کینه، کسانیکه خواهان روابط استراتژیک و بر اساس منافع اسلامی با روسیه هتسند را سینه چاک می نامند. ما جریان مؤمن و انقلابی، هیچ وقت خود را در دامن شرق ننداختیم و شعار استقلال را در هر شرایطی واجب می دانیم. در حالیکه شما دنبال روهای آمریکا، اطاعت و سرسپردگی آمریکا را حتی زشت هم نمی دانید و شعار استقلال را هم قابل مذاکره می دانید.
جر یان مرمن، انقلابی و اوصلگرا همچون همیشه، ضمن سر دادن شعار نه شرقی و نه غربی، خواهان روابط درست با کشورهای مختلف به جز آمریکاست. آمریکا، دشمن درجه یک ملت هاست.
گوشه ای از صحیفه پر ارزش حضرت امام خمینی رحمت الله علیه که خوب دنیا و آدم هایش را شناخته بود، در اینجا قرار دادم تا جداکننده راستگویان از منافقین باشد:
«خط این بود که اصلاً آمریکا منسی بشود. یک دسته شوروی را طرح می‌کردند تا آمریکا منسی بشود، یک دسته الله اکبر را کنار می‌گذاشتند، سوت می‌زدند و کف می‌زدند، آن هم روز عاشورا خط این بود که این قضیه مرگ بر آمریکا منسی [فراموش] بشود...»
Iran, Islamic Republic of
روس ها هیچ وقت مورد اعتماد نبودند .
ما هم به روس ها اعتماد نکردیم که ضربه بخوریم. ما فعالیت های خودمان را در زمینه سامانه باور 373 ادامه دادیم و روس ها ما را از تحقیقات نظامی منع نکردند. در حالیکه غیر قابل اعتماد بودن آمریکا به این شکل است که شما را حتی از تحقیق و توسعه راجع به موضوعی که از شما دریغ می کنند، منع میکند.
علی
Iran, Islamic Republic of
انتقال چنین محموله حساسی قطعا چراغ خاموش انجام خواهدشد نه آنطور که رسانه های ایران دربوق و کرنا کنند.
ali
روس ها دست کمی از امریکا ندارن ...امریکاییها بیشتر مورد اعتمادن تا این روسیه
امیر
چرا فکر میکنی حتما باید نظر بدی؟!!!!!!!!!!
سعید
امیرجان؛ این ها که اینجور نظر می دهند، برخی شان فکر هم نمیکنند. مأمور دفاع از آمریکا هستند. حالا نه مأمور حقوق بگیر. بلکه برای ایجاد زندگی خیالبافانه خودشون وظیفه میدونند دشمنی آمریکا رو اول کمرنگ کنندف بعد انکار کنند. روسیه و چین رو هم به عنوان اهرم فشار استفاده میکنند. احمق ها فکر میکنند جریان اصیل انقلابی و مؤمن، مثل خودشان ناچار است نوکر بلوک شرق یا غرب باشد.
بابا شما می گوئید، بهره برداری انتخاباتی هم ازش نشه؟!!!
بابا رفت دفاع از حرم شهید شد. تو بگو برای دین و انقلاب و کشورت چیکار کردی به جز متلک؟!
محمدی
روسها هیچ وقت قابل اعتماد نبوده اند. امریکاییان در مورد هواپیما تشر زدند روسها لس 300 را هم جلوشو گزفتند . روسها همان خصلت آمریکایها را دارند با ضافه صفت نفاق.
نه شرقی نه غربی فقط جمهوری اسلامی شیر فهم شد یا بیام برات..
Iran, Islamic Republic of
اگر تحویل دادندتوحاضری بیای همیجا بگی غلط کردم؟
نظر شما غلط است.
اولاً جمهوری اسلامی هیچگاه به روسیه اعتماد نکرده که بخواهد ضربه بخورد.
ثانیاً اس 300 طبق قرارداد تحویل میشود و در خبر فوق نگفته اند تحویل نمی شود. البته تیتر جهان نیوز غلط انداز شده است.
اما مسئله مهم بعدی، مقایسه میان آمریکا با روسیه است. آمریکا دشمن درجه یک تمام ملت هاست. یعنی دشمنی میکند. به منافع ملت ها ضربه می زند. در تشکیل دولت ها دخالت میکند. تحریم های ظالمانه میکند. ملت ها را از توسعه علمی محروم میکند. دروغ پردازی رسانه ای میکند. در وسط مذاکره، تهدید به استفاده از بمب اتمی علیه کشوری میکند که با او مشغول مذاکره است. اما روسیه فوق بدقولی مِکند یا همکاری را متوقف میکند. خب بکند. ما باید مستقل شویم. منتهی آمریکا دشمن است که روسیه نیست. آمریکا خوی استکباری دارد که روسیه ندارد. پس آمریکا هم دشمن است، هم نفاق داردف هم متجاوز به حقوق ملت هاست، هم مداخله جوست، هم وحشیست.
مقایسه شما میان تشر به هواپیما با تحویل اس 300، مقایسه بی معنایی است. یکی مسئله قرارداد خرید و فروش بوده، یکی تهدید کشور ایران بوده. این حرف ها را می زنید که دشمنی آمریکا فراموش بشود. ملت ایران، دشمنی آمریکا را فراموش نخواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نشود تيتر خبر را عمدا اشتباه زده اند كه بهانه براي آمريكا پرستان آماده شود. معلوم است كه اينگونه برنامه ها را قبلا اعلام عمومي نميكنند تا از شر آمريكا زدكان و مزدوران رژيم صهيونيستي در امان باشد.
Romania
تیتر خبر اشتباهه
گفته شده برای تحویل و جابجایی آن اطلاع رسانی خواهد شد. نگفتن که قرار بود تحویل بدن و ندادن.
رضا
روسا کی مرد بودن که حالا بار دومشون باشه
بازم دیدیم که روسیه...
معلوم شد در جهان نیوز هم ...