پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

ادامه موج انصراف به نفع ائتلاف اصولگرایان

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 474999
یک نفر دیگر از حزب توسعه و عدالت به نفع لیست اصولگرایی از کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی انصراف داد.
به گزارش جهان به نقل از تحلیل ایران، متن انصراف محمد امینی از کاندیداهای حزب توسعه و عدالت بدین شرح می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

مجلس شوراي اسلامي همواره به عنوان مردم نهادترين قوه نظام جمهوري اسلامي ايران در رأس امور بوده و در اغلب بزنگاه هاي حياتي به وظايف خطير خود در راستاي حفظ اصول بنيادين انقلاب عمل كرده است. تحقق اين امر در ادوار مختلف به كمك اصالت دادن به اصول اصلي انقلاب و نظام و پرهيز نمودن از تماميت خواهي ها، منيت ها و قدرت طلبي هاي غير الهي حاصل شده است.

طبق فرمايش صريح مقام معظم رهبري مجلس شوراي اسلامي يك مركز اساسي انقلاب و مظهر ظهور اراده مردم در صحنه هاي سياسي است. امروز نيز براي حفظ قوه مقنّنه از كشمكش هاي سياسي و جناحي و باز شدن راه نفوذ نامحرمان به صحن علني خانه ملت، بر هر يك از دلسوزان مردم واجب است تا مصلحت نظام و جريان اصيل انقلاب را بر حضور فردي در صحنه مقدم بشمارند و براي حفظ وحدت و وفاق با مردم و اصول متعالي جمهوري اسلامي از دامن زدن به اختلافات و تكثّر سياسي بپرهيزند.
 
اینجانب محمد امینی پس از سال ها فعالیت فرهنگی، مدنی و سیاسی در حوزه تهران بزرگ، همچنین تالیف و پژوهش در عرصه واکاوی مشکلات جامعه در حال رشد ما، و نیز عضویت در دوایر مدیریتی مختلف، پیوسته با نیازها و مزایای اجتماع خویش در تماس مستقیم بوده ام و اکنون نیز اگرچه همواره خود را در صف خادمان ملت مي دانم و به اين فضيلت بزرگ انقلابی مي بالم؛ اما بنا بر صلاح جامعه و نظام اسلامي، بدينوسيله در راستاي اتحاد جريان متعهد و متوسل به اصول والاي انقلابي به نفع ساير دوستان و دلسوزان حقيقي مردم در لیست متحد اصولگرایان از صحنه انتخابات مجلس شوراي اسلامي انصراف خود را اعلام مي كنم تا در ساير عرصه هاي خدمتگزاري به كشور پا به ركاب ولي خويش باشيم. باشد كه تيز بيني و هوشمندي سياسي هميشگي مردم بصير ايران اسلامي بار ديگر به شكل گيري مجلسي اصولگرا، متعهد، پركار، مدبْر و ولايتمدار بيانجامد.
 
حسبنا الله و نعم الوكيل

محمد امینی
 
تاکنون 5 کاندید از حزب توسعه و عدالت در استان تهران به نفع لیست ائتلاف اصول گرایان کناره گیری کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به قايمشهریها هم بگین وحدت رو حفظ کنن
Iran, Islamic Republic of
زیادی زور نزدید و مثل انتخابات ریاست جمهوری که حدادعادل به نفع دیگر اصولگرایان انصراف داد ولی نتیجه عکس گرفتند خخخخخخخخخخخ