کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برد بارسلونا با رکورد شکنی مسی

29 بهمن 1394 ساعت 8:36

لیونل مسی با ثبت دو رکورد به تیمش کمک کرد تا با برتری در دیداری عقب افتاده در لالیگا برابر خیخون اختلافش را در صدر جدول زیاد کند.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دو تیم اسپورتینگ خیخون و بارسلونا از دیداری عقب افتاده در لالیگا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک آبی و اناری ها به پایان رسید تا این تیم با قرارگرفتن در صدر جدول اختلافش را با آتلتیکومادرید در رده دوم زیادتر کند.

لیونل مسی که در بازی قبل تیمش پنالتی خود را به لوئیس سوارس پاس داد و این هفته در کانون توجهات قرار داشت به زیبایی برای تیمش گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت. به این ترتیب لیونل مسی اولین بازیکن تاریخ است که در تاریخ رقابت های لالیگا به 300 گل می رسد و این تعداد گل را در 334 بازی به ثبت رسانده است. ضمن اینکه از این تعداد گل وی 129 گل خارج از خانه و 172 گل در ورزشگاه نوکمپ به ثمر رسانده است.

این گل البته 10 هزارمین گل تاریخ بارسلونا بود که لیونل مسی ثبت کرد و به این ترتیب او در این دیدار با زدن این گل به دو رکورد دیگر دست یافت. مسی البته 9 هزارمین گل تاریخ بارسلونا را نیز پیشتر به ثمر رسانده بود. بعد از این گل بازیکنان خیخون انگیزه زیادی برای زدن گل تساوی پیدا کردند و از اشتباه مدافعان این تیم استفاده کردند و دو دقیقه بعد توانستند گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه نخست باز هم نوبت به لیونل مسی رسید تا گلزنی کند و بار دیگر تیمش را پیش بیندازد تا نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر یک بارسلونا به پایان برسد. در نیمه دوم لوئیس سوارس آقای گل لالیگا و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان باز هم در نقش گلزن ظاهر شد و توانست گلزنی کند تا این دیدار با برتری 3 بر یک بارسلونا به پایان برسد.

البته سوارس در دقیقه 62 یک ضربه پنالتی را برای بارسلونا از دست داد تا در این دیدار تنها یک گل به ثمر رسانده باشد.

در لالیگا بارسلونا، آتلتیکومادرید و رئال مادرید در رده های اول تا سوم قرار دارند.


کد مطلب: 474835

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/474835/برد-بارسلونا-رکورد-شکنی-مسی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com