کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت؛

تخریب‌ سازماندهی شده علیه زاکانی بعد از افشاگری درباره حسین فریدون و کرسنت

28 بهمن 1394 ساعت 15:07

پس از افشاگری‌های علی زاکانی علیه حلقه فسادکرسنت و قرار داد های نفتی وبرادر ریس جمهور، ستاد ویژه‌ای برای تخریب وی در شبکه‌های اجتماعی به طور سازماندهی شده شکل گرفته است.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از افشاگری‌های علی زاکانی علیه حلقه فسادکرسنت و قرار داد های نفتی و برادر رئیس‌جمهور، ستاد ویژه‌ای برای تخریب وی در شبکه‌های اجتماعی به طور سازماندهی شده شکل گرفته است.

برخی از این شبکه‌های اقدام به انتشار کارنامه دوران دبیرستان زاکانی کرده‌اند در حالی که در آن ایام، وی در جنگ حضور داشته و زمان لازم را برای حضور در کلاس درس نداشته است.



علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، تخریب‌های سازماندهی شده را بی‌اهمیت خواند و گفت: اگر انتظار دارند با تخریب‌های سازماندهی شده و اقدامات ایذایی همچون انتشار کارنامه دوران دبیرستان دست از افشاگری بردارم، قطعا به نتیجه نخواهند رسید چرا که مفاسدی که در این دوران با آن مواجه هستیم، ظلم آشکار در حق مردم است و به عنوان نماینده مجلس تحت هیچ شرایطی دست از افشاگری نخواهم کشید.


کد مطلب: 474746

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/474746/تخریب-سازماندهی-شده-علیه-زاکانی-بعد-افشاگری-درباره-حسین-فریدون-کرسنت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com