چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۸
جلایی پور:

اصلاح طلبان در انتخابات قولی برای حل مشکلات نمی دهند

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 474612
یک عضو جبهه اصلاحات با اشاره به این که اصلاح طلبان در این دور از انتخابات هدفی حداقلی دارند، تاکید کرد که این قولی به منظور حل مشکلات نمی دهد.
اصلاح طلبان در انتخابات قولی برای حل مشکلات نمی دهند
گروه سیاست جهان نيوز ـ  حمیدرضاجلایی پور ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تنها قولی که آنها می‌دهند اين است كه وضعیت امور باكيفيت بهتري اداره خواهد شد. اگر مجلس ميانه‌رو تشكيل شود وضع مردم بهتر خواهد شد.

وی که با روزنامه آرمان گفتگو می کرد همچنین در خصوص آرایش سیاسی مجلس آینده گفت: اگر بخواهيم در قالب اشخاص مجلس آينده را مورد بررسي قرار دهيم بايد گفت در مجلس آينده قدرت حول سه نفر مي‌چرخد؛ نيروهاي عارف، لاريجاني و حداد عادل. اصلاح‌طلبان بايد تلاش كنند نيروهاي لاريجاني و عارف اثرگذار شوند و اگر چنين شود دستاورد بزرگي خواهد بود. اگر هدف حداقلي ما تحقق پيدا كند به اين معني است كه مجلسی با ساختار فعلي را شاهد نخواهيم بود. مساله اول كسب قدرت اصلاح‌طلب نيست، مساله روي كار آمدن ميانه‌رو‌ها در مجلس آينده است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز تاکید کرد که اصلاح طلبان علاقمند هستند که هاشمی رفسنجانی با رای بالا نفر اول تهران شود.

این در حالی است که برخی اخبار حکایت از آن دارد که حامیان دولت، بر رای اول تهران در انتخابات خبرگان از سوی حجه الاسلام روحانی تاکید دارند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که « اصلاح‌طلبان به چه علت يك باره به سمت هواداري از هاشمي حركت كردند؟»، گفت: واقعيت اين است كه ما بايد قدر آيت‌الله هاشمي را بدانيم. مطمئنا ایشان اشتباهاتي هم داشته‌اند ولي در ارتباط با آيت الله هاشمي به چند نكته بايد توجه كرد: نخست آنکه ايشان در كنار مردم ايستاده‌اند. دوم، نحوه بیان آقاي هاشمي عملگرا و توسعه‌گراست. در جامعه‌اي كه همه‌چيز آن دولتي است شخصيتي مانند هاشمي مهم است. نكته جالب اين است كه آيت‌الله هاشمي همواره خود را در معرض راي مردم قرار مي‌دهد و هر بار هم كه در انتخابات شركت كرده است حضورش مهم و موثر بوده است. اگر آيت‌الله هاشمي سال 92 ثبت نام نكرده بود اصلاح‌طلبان بلاتكليف بودند.

منبع:شفاف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تهرانی
اینجا را دیگر راست گفتی کجای کار شما اصلاح طلب ها خدمت بود آتش زدن مسجد لولاگر و پرچم و بیرق های امام حسین ع.و آتش زدن ماشین ها ی پلیس واتوبوس هاوسطل آشغال های تازه خریده شهر داری ودزدی کردن مغازه ها ی خیا بان انقلاب
ﻋﻤﺮاﻥ
United States
ﺩاﺩاﺵ ﭼﻲ ﺭﻭ ﺑﻪ ﭼﻲ ﺭﺑﻄ ﻣﻴﺪﻱ....
ایرانی
مجلس محل قانون گذاریست دیگه نه !؟؟ یعنی قانونی که مشکلات اقتصادی و... را حل کند!!پس می خاید برید مجلس یقل دوقل بازی کنید !!!!!؟؟؟؟
"تنها قولی که آنها می‌دهند اين است كه وضعیت امور باكيفيت بهتري اداره خواهد شد. اگر مجلس ميانه‌رو تشكيل شود وضع مردم بهتر خواهد شد."
این قدر برجام برجام کردید و فلان میشود فلان تحریم ها برداشته میشود آب خوردن مردم حل میشود وضعیت هیچ تغییری نکرد و تحریم جدید هم شدیم، همین مجلس حداقل صحبت از اهمال های دولت میکنه وضعیت اینه تبدیل به وکیل الدوله ها بشه وای به حال مردم میشه
آقای جلالی پور مردم دیگر میدانند که اصلاح طلبها افرادی قدر طلب هسستند و فقط وفقط به فکر خودشان هسستند واصلا عرضه حل مشکلات مردم را ندارند و اگر بتوانند مشکل نفوذ دشمنان را در ایران مرتفع می کنند
ﻋﻤﺮاﻥ
United States
ﻛﻤﻚ ﺑﻪ ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻣﻌﻨﻲ ﺩاﺭﺩ اﻣﺎ ﻗﻮﻝ ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺑﻲ ﻣﻌﻨﻴﺴﺖ. ﻫﺮ ﻛﺲ ﭼﻨﻴﻦ ﻗﻮﻟﻲ ﺑﺪﻫﺪ ﻋﻘﻼﻧﻴﺖ ﻧﻜﺮﺩﻩ.
عین سین
یک حرف درست زده که همان عملگرایی است، که درفتنه های۷۸ و۸۸ نشان دادند والبته از حق نگذریم مجلس ششم که هرچه دشمن می خواست اینها دنبال بودند عمل شود
kamal
بد نیست برای تجدید خاطره و روحیه نفاق این آقا و هم قماشانش سری به روزنامه های زنجیره ای زمان به اصطلاح اصلاحات بزنید تا یادتان بیاید همین آقایان چقدر به رفسنجانی می تاختند و علیه او مطلب می نوشتند. حالا که رفسنجانی تغییر کرده، اینها منافعشان حکم می کند پشت رفسنجانی پنهان شوند و از او تعریف کنند. بیچاره اینها و بیچاره تر رفسنجانی!!!!!!!!