پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴
الیاس نادران مطرح کرد:

تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب لیست ائتلاف اصول‌گرایان

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 474573
متأسفانه ناجوانمردی و متوسل به شایعات شدن در مورد افرادی که در لیست ائتلاف اصولگرایان هستند از جانب رقبا به‌خصوص رسانه‌های دولتی، در حال انجام است.
تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب لیست ائتلاف اصول‌گرایان
گروه سیاست جهان نيوز ـ الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با انتقاد از خط تخریب علیه لیست ائتلاف اصول‌گرایان، اظهار داشت: متأسفانه ناجوانمردی و غیرشفاف عمل‌کردن و متوسل به شایعات شدن در مورد افرادی که در لیست ائتلاف اصولگرایان هستند از جانب رقبا به‌خصوص کسانی که رسانه‌های دولتی در اختیارشان است، در حال انجام است.

وی تأکید کرد: من فکر می‌کنم دوستان اگر در توجیه مردم به اقدامات ایجابی بپردازند، بهتر از این است که به تخریب افرادی که در لیست ائتلاف هستند متوسل شوند.

نادران ضمن توصیه به کاندیداهایی که میثاق‌نامه اصول‌گرایی را امضا کردند، اما در لیست ائتلاف حضور ندارند برای انصراف از کاندیداتوری، گفت: اگر کسی در لیست ائتلاف اصولگرایان نیست نباید آب در آسیاب رقبای اصول‌گرایان در انتخابات بریزد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وعده ما هفت اسفند رای به اصولگرایان و لیست 30 نفره اونها
Iran, Islamic Republic of
نمی تونن کاری کنند
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید
..
وحدت اصول گرايان