جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

رونمایی از جام کنفدراسیون‌ها+تصاویر

پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 472002
با حضور نامزد انتخابات آتی ریاست فیفا از جام کنفدراسیون‌های سال 2017 در مسکو رونمایی شد.
 به گزارش جهان، طی مراسمی به مناسبت 500 روز مانده به برگزاری جام کنفدراسیون‌ها در روسیه، از جام این دوره از مسابقات رونمایی شد.
در این مراسم ویتالی موتکو وزیر ورزش روسیه و جیانی اینفانتینو دبیر کل فعلی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و نامزد انتخابات آتی ریاست فیفا حضور داشتند.

وزیر ورزش روسیه در پایان این مراسم گفت: موضع کنونی ما بسیار روشن است و آن همان موضع فدراسیون‌ها و اتحادیه‌های ملی فوتبال اروپا است. ما یک نامزد داریم و او جیانی اینفانتینو است. ما به حمایت از او ادامه می‌دهیم و معتقدیم که شایسته این حمایت است.

با محرومیت مقرر شده برای سپ بلاتر رئیس مستعفی فدراسیون جهانی فوتبال و اتهام‌های فسادی که علیه ژروم والک دبیرکل فیفا طرح شده، همه چشم‌ها در این نهاد بین المللی به برنامه‌های پنج نامزد فعلی ریاست فیفا دوخته شده است.

قرار است انتخابات برای برگزیدن رئیس جدید فدراسیون جهانی فوتبال بیست و ششم فوریه در زوریخ برگزار شود.
 








 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایمان
دو عکس اول رو نمیذاشتید مشکلی پیش میومد یا خبرتون ناقص میشد؟ واقعا خحالت داره عکس های بی حجاب میذارید و از حجاب دم میزنید!!!