جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۲
۳۸

حمله به سردار سلیمانی به جای انتقاد از دولت در یک همایش

یک خانم حاضر در همایش: حاضرم پوتین‌های سردار سلیمانی را هم واکس بزنم
پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 470595
در ادامه این همایش یکی از سخنران‌ها با اظهار به اینکه صادرات دارو به هیچ کشوری آن‌طور که باید انجام نمی‌شود گفت: «کار ما به کجا کشیده که برای صادرات داروهایمان باید التماس سردار سلیمانی را بکنیم، بلکه با سفارش ایشان بتوانیم به عراق و سوریه دارو صادر کنیم.»
حمله به سردار سلیمانی به جای انتقاد از دولت در یک همایش
به گزارش جهان به نقل از فارس؛ درحالی‌که وزیر بهداشت به همراه رئیس‌جمهور برای امضای تفاهم‌نامه در ایتالیا حضور دارد؛ فعالان دارویی کشور همایشی در تهران برگزار کردند که نگرانی‌ها خود را از واردات بی‌رویه و بدون حساب و کتاب دارو و همچنین عدم‌حمایت دولت از تولید ملی عنوان کنند.

همایش برای بررسی فرآیندهای دارویی کشور با محوریت سازمان غذا و دارو در هتل المپیک تهران برگزار شد. مهمان‌های این همایش را واردکنندگان، تولیدکنندگان و فعالان و سیاست‌گذاران دارویی کشور تشکیل می‌دادند. کسانی که نبض سلامت را دست دارند. سخنران‌های این مراسم نیز نمایندگانی از مهمان‌ها بودند که به‌نوبت برای بیان مشکلات صنفی خود پشت تریبون می‌رفتند.

عبداللهی مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت نیز به‌عنوان میزبان اصلی و مخاطب سخنران‌ها در این همایش حضور داشت.

کریمی قائم‌مقام اداره دارو نیز به‌عنوان مجری در پشت تریبون بود و از سخنران‌ها برای بیان نظرات و صحبت‌هایشان دعوت می‌کرد.

در این همایش، از سوی فعالان دارویی کشور گلایه‌های متعددی مطرح شد. از انتقاد مربوط به واردات بی‌رویه دارو گرفته تا عدم‌حمایت دولت از تولید داخلی؛ اما در میان همه این بحث‌ها، صحبت‌ها ایرادشده از سوی یکی از فعالان دارویی کشور جای مکث و تأمل دارد.

وی با گلایه از حمایت‌های دولت از واردات گفت: که دولت برای من چه‌کار می‌کند که من داروی چندمیلیونی را ارزان‌تر از مبدأ به بازار عرضه کنم.

در ادامه این همایش یکی از سخنران‌ها با اظهار به اینکه صادرات دارو به هیچ کشوری آن‌طور که باید انجام نمی‌شود گفت: «کار ما به کجا کشیده که برای صادرات داروهایمان باید التماس سردار سلیمانی را بکنیم، بلکه با سفارش ایشان بتوانیم به عراق و سوریه دارو صادر کنیم.»

از اینجا موضوع جلسه تغییر محسوسی کرد و سخنران‌ها که در سالن اصلی هتل المپیک تهران در حضور صدها نفر از تولیدکنندگان و واردکنندگان دارو صحبت می‌کردند به‌دفعات حین صحبت هایشان با بردن نام سردار سلیمانی سعی کردند که نقاط ضعف دولت و سازمان غذا و دارو در بی‌توجهی به صادرات و عدم‌حمایت از تولید داخل را با حاشیه‌سازی بپوشانند و توپ را در زمین دیگران بیندازند.

کما اینکه متولی امر صادرات دولت است و خود وزارت بهداشت می‌تواند با برنامه‌ریزی و حمایت از تولید داخل این عرصه را رونق ببخشد. حال چرا بحث حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی مغفول مانده و بنا به اظهار فعالان دارویی کشور، رویکرد دولت و وزارت بهداشت به واردات دارو است و نه حمایت از تولید داخل، موضوع دیگری است و بیم آن می‌رود که این نوع اظهار نظرها ریشه در جای دیگری داشته باشد و با هدف‌ها از پیش تعیین شده مطرح شود.

داستان به همین‌جا ختم نشد و در ادامه یکی از خانم‌های حاضر پشت تریبون رفت. وی که از فعالان عرصه دارویی کشور است با اذعان به مشکلات عدم‌حمایت از تولید داخل و رویکرد واردات محور دولت گفت: «بنده شاهد بودم که همکاران در سخنرانی‌هایشان نام سردار سلیمانی را بردند. همه ما میدانیم که نقاط ضعف مدیریتی این حوزه در کجاست و بارها به مسئولان برای حل آن گوشزد کرده‌ایم.»

 وی ادامه داد: «بنده به عنوان یک زن ایرانی حاضرم پوتین‌های سردار سلیمانی را هم واکس بزنم، ایشان همین اندازه که مرزهای کشور را در مقابل داعش وحشی و خون‌خوار امن نگه‌داشته و این امنیت را به ایران و ایرانی بخشیده است کافی است و از او ممنونیم.»

این همایش روز یکشنبه در محل هتل المپیک تهران با حضور اکثر شرکت‌های تولیدکننده و وارد کننده دارو برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همین سردار سلیمانی ها نبودن حالا به جای صادرات دارو باید به ابوبکر بغدادی می گفتی آق دایی
تازه مسلمان نروژی مقییم ایران
خداوند سردار سلیمانی را حفظ کند و دشمنانش در داخل این کشور را مخذول و منکوب فرماید
Iran, Islamic Republic of
البته این اظهارات بیشتر تمجید از سردار بوده نه انتقاد.یعنی سردار جور کمکاری دولت را می کشد.
حمیدرضا م . د.
یادتان باشد که سردار سلیمانی خط قزمز ماست...
درود بر این شیر زن ... بعضی مردها روی هر چی مردیه سفید کردند
Germany
اگر امثال سردار سلیمانی نبودند الان باید التماس فرزندان عمو سام و ملک عبدالشیطان را می کردید که شب تو خونه تون نمونن. اونم با زیر شلواری ...
بعضیا برای بردن اسم سردار باید اول دهنشون را آب بکشن.
علت العلل همه مشکلات صنعت دارو مدیریت همین عزیزان است.
Iran, Islamic Republic of
بازم به این خانم باید برای درک و فهم و شعورش تبریک گفت و البته بصیرتی که دارد و بقیه ندارند
United States
از سردار حمایت شد نه حمله. ما هم از ایشان متشکریم و به نوبه خودم خاک پای ایشان و همه غیور مردان سرزمینم هستم
Serbia
به فرض درست بودن ادعاتون که التماس سردار را می کنید ببینید کجای کارتون با رانت و پارتی بازی و غیر قانونی بوده که الان کارتون به اینجا رسیده
افرین به اون خانم محترم آفرین
محمد
United States
هرچند نام آن خانم را نمیدانم اما آفرین به تو شیر زن که اینطوری دفاع میکنی.حقا که لایق تحسینی آفرین باریکلا
احسنت به این شیر زن
Iran, Islamic Republic of
لطفا با مافیای واردات دارو مبارزه جدی شود این آقازاده ها در زمان اصلاحات هم داروهای با کاربری زیاد مثل انسولین را صفی و بازار آزادی کرده بودند و داروهای شیمی درمانی و حساس را کم کرده و در بازار آزاد می فروشند لطفا با این تاجران بیماری و بدبختی مردم مبارزه جدی نمایید ومن الله التوفیق
Germany
اتفاقاً آقازاده ها در حال توليد هستند و مثل خودروسازي كه پرايد رو به قيمت بنز ميفروشن اينها هم سبب تمام كمبودهاي اين مملكتند
علی
اگر کسی جرأت داشته باشد ویک کلمه و فقط یک کلمه به سردار اهانت کند و یا بخواهد اورا زیر سوال ببرد من خودم ...
Romania
آن زن نیست که میخواهد پوتین های سردار سلیمانی را واکس بزند بلکه شیر زن هست آفرین بر این شیر زن ،کاش مردان ما هم مانند این شیر زن حق شناس بودند
منم حاضرم به شدت از خانم قدر فهم تشکر کنم
Iran, Islamic Republic of
یک شیرزن در میان این جمع بود که از دولتی ها هم مرد تر بود!
عمار
واقعا خجالت نمیکشند از نماد عظمت ایرانی ها ایچنین صحبت میکنند
محمد
متاسفانه بعضی ها قدر ایثار و بزرگی مردانی چون سردارسلیمانی را نمی دانند و نمی فهمند ،باید بدانند توهین به این بزرگ مرد جهت کم کردن کارهای بزرگ ایشان وفرار ازمسئولیت برخی آقایان در دولت است
خیالتان راحت سردار سلیمانی سفارش کسی را نمیکند.
محسن
درود بر شرف ووجدان این خانم که به بقیه فهماند که سردار سلیمانی فقط به عشق ایران ومسلمانان وبه عشق شهادت پا به میدان مبارزه با نامردان عالم (داعشی ها)نهاده وهمه خطر ها راپذیرفته وآن نامردی که این حرفهارا به حاج قاسم سلیمانی زده سخت در اشتباه است مگرایشان به فکر تجارت وپول در آوردن است
صابر
متاسفمم برای ان اقایان که این سرداری را که جان بر کف گرفته اینگونه میبینمندو هزارارن مرحبا باین شیرزنی که اینگونه استوار از برادر خویش دفاع کرد.
سلامتی سردار عزیز که مایه عزت اسلام و ایران است صلوات...
به ام خدا
مرحبا به ابن خواهرباغیرت
Finland
درود به این خانم باغیرت و مسلمون که نترسید با تیکه هایی مثل دلواپس و افراطی و... متزلزش کنند.
درود بر سردار سلیمانی
غلط کردن ،بعضی ها نمی دانند از صدقه سری امثال سردار سلیمانی و خون شهدا و از جان گذشتگی ایثارگران است که می توانند بدون ترس از حضور دشمن سخنرانی و تولید داشته باشند.اگر آنها نبودند ناموس شان مثل بعضی از کشور های همسایه از آزار بیگانگان و تروریست ها در امان نبود.
Belgium
شما بیمارید! این کجاش حمله به سردار سلیمانیه؟
حبیب
Iran, Islamic Republic of
همنجاش که میگه ببین کار ما به کجا کشیده . اگر میخواست قدر دانی کنه می گفت خدا پدر سرادر سلیمانی را بیامرزه که سفارش می کنه ما به عراق و سوریه دارو صادر کنیم.
سیددلسوخته
آفرین بر این خانم و خواهر گرامی که از چندتا مردی که اونجا ادعای مردی میکردند مردتر بود و هست
به تبعیت از گفته این خواهر گرامی من هم حاضرم علاوه بر واکس زدن پوتینهای سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پوتین سربازانی که امنیت این مرزوبوم را حفظ میکنند واکس بزنم
حمید
درود به شرف این زن و بدبخت مردانی که برای پول و از طرفی بی عرضگی خودشان حاضرند به انتقاد از حافظیت امنیت بپردازند
احمد
وی ادامه داد: «بنده به عنوان یک زن ایرانی حاضرم پوتین‌های سردار سلیمانی را هم واکس بزنم، ایشان همین اندازه که مرزهای کشور را در مقابل داعش وحشی و خون‌خوار امن نگه‌داشته و این امنیت را به ایران و ایرانی بخشیده است کافی است و از او ممنونیم این خانم از اون مرد نما ها خیل مردتر هست .....ایشان درک بالایی از اوضاع منطقه دارن.... مشکل این اوضاع کشور امسال مث این اقایون مرد نما هستند
بازم دم سردار سلیمانی گرم که کمک میکنه شما دارو صادر کنید وگرنه /... مربوطه که عرضه این را هم ندارند ..
ترا به خدا دعا گوی سردار باشید که در خارج چه عزتی به ایرانیان داده وبپرسید کسانی به خیال خود کارهای بزرگ انجام دادنند چطور ازآنها یاد می شود درود بر آن زن با غیرت
درود بر سردار بی ادعا سلیمانی عزیز
این یعنی سردار سلیمانی بهتر از دولت از پس مسئولیتهایش برمیاد، دولت بجای پرداختن به کارهای اساسیش فقط داره حاشیه سازی میکنه حتی در سفرهای خارجی.
بله ، معلومه که باید این کار رو بکنین، چون به ایشون خیلی بیشتر از کابینه و دولت مدیونیم.
درود بر سردار
و مرگ بر دنیا پرستان.
هادی عباسکوهی
Iran, Islamic Republic of
بدون شک شهامت این خانوم باید درسی بشه برای الباقی فعالان دارویی