شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

بیمه تکمیلی ایثارگران غیرحضوری می‌شود

سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 470113
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای نخستین بار طی یک ماه آینده ارائه خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران در سراسر کشور با ارائه کارت شناسایی و بدون نیاز به ارائه کارت بیمه یا کوپن آن انجام می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور در جلسه شورای معاونین و مدیران بنیاد با اشاره به فرصت ارائه خدمات مناسب‌تر به ایثارگران، گفت: بر اساس توافق انجام شده با بیمه ایران و با نصب نرم افزار مخصوص شامل اطلاعات یک میلیون و 700 هزار ایثارگر مشمول بیمه تکمیلی بر روی سیستم های کامپیوتری در پنج هزار بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد، ارائه خدمات بیمه تکمیلی به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی افزود: تاکنون در 2 هزار بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ایران، نرم افزار اطلاعات ایثارگران نصب شده است و تا یک ماه آینده همه پنج هزار بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد از این امکان برخوردار می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره  به این مسأله که بنیاد هر چه سطح خدمات را هم افزایش دهد به هیچ وجه نمی‌تواند نقص عضو یا آسیب‌های وارده به خانواده ایثارگران را جبران کند، گفت: از یک سو میانگین سن والدین شهدا به 80 سال رسیده و طبعاً مشکلات جسمی آنان افزایش یافته و از سوی دیگر افزایش سن جانبازان هم ضرورت ارائه خدمات مناسب‌تر و سریع‌تر را نمایان کرده است و من از معاونان و مدیران بنیاد می‌خواهم با ارائه شیوه‌های روزآمد و تدابیر بیشتر، برای رفع مشکلات ایثارگران اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
جانبازان زیر 25 درصد که کارت جانبازی ندارند باید چکار کنند ؟