شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

اعلام زمان پرداخت‌وام به دانشجو معلم‌ها

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 469934
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از نهایی شدن پرداخت وام دانشجویی به دانشجومعلمان این دانشگاه خبر داد و گفت: صندوق وام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از دهه فجر تشکیل می‌شود و اقدام به پرداخت وام به دانشجو معلمان خواهد کرد.
به گزارش جهان،‌ عباس قنبری عدیوی معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌و‌گو با فارس، از نهایی شدن پرداخت وام دانشجویی به دانشجو معلمان این دانشگاه خبر داد و افزود: صندوق وام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از دهه فجر تشکیل می‌شود و اقدام به پرداخت وام به دانشجویان خواهد کرد.

*صندوق رفاه مختص دانشگاه فرهنگیان

وی تصریح کرد: در تلاش بودیم که از طریق وزارت علوم به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، وام ارائه شود که به دلیل متفاوت بودن دانشجویان این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها این امر محقق نشد و صندوقی مختص دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد.

*صدور کارت‌های دانشجویی هوشمند چند منظوره برای دانشجو معلمان

وی در خصوص دیگر برنامه‌های معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: برای تمام دانشجویان این دانشگاه کارت‌های دانشجویی چند منظوره هوشمند صادر شده است و در آینده می‌توان از این کارت‌ها به عنوان کیف پول و در فروشگاه‌ها و مترو استفاده کرد.

*نصب گیت‌های ورود و خروج در پردیس‌ها

قنبری، نصب گیت‌های ورود و خروج در پردیس های دانشگاه فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های معاونت دانشجویی برشمرد و گفت: با استفاده از این گیت‌ها، ورود و خروج کارکنان و دانشجویان الکترونیکی بوده و از سیستم دستی پرهیز خواهد شد.

*اختصاص 9 میلیارد تومان برای مسائل رفاهی دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه در بودجه امسال 9 میلیارد تومان برای بهسازی، تعمیر و امور خدمات رفاهی و فعالیت‌های ورزشی و مشاوره‌ای به پردیس‌های سراسر کشور پرداخت شده است، اظهار داشت: البته این مقدار بودجه بسیار اندک است و با توجه به تعدد و گستردگی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در کشور می‌طلبد که در برنامه ششم توسعه از جانب دولت و مجلس، اعتبارات بیشتری به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد.

*جذب خیرین برای کمک به دانشگاه فرهنگیان

وی از تلاش برای جذب خیرین به منظور کمک به ساخت و بازسازی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: این دغدغه باید در جامعه نیکوکاران و خیرین کشور ایجاد شود که دانشگاه فرهنگیان مسئولیت مهم و حساس تربیت معلم را برعهده دارد و نیازمند نگاه و حمایت ویژه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *