پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تعطیلی ۳۷۸ واحد تولیدی و صنعتی همدان

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 469447
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از تعطیلی ۳۷۸ واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان خبر داد و گفت: ۲۱۰۰ نفر از کارگران این واحدهای تولیدی در همدان بیکار شدند
به گزارش جهان به نقل از ایلنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد: در استان همدان یک‌هزار و ۳۲۷ واحد تولیدی دارای پروانه فعالیت هستند که در حال حاضر ۳۷۸ واحد تولیدی تعطیل است و ۲۱۰۰ نفر نیز در این زمینه بیکار شده‌اند.

حمیدرضا متین افزود: واحد تولید پودر سنگ و ۵۸ واحد شن و ماسه از بین کل واحدهای تعطیل استان به سبب برودت هوا تعطیل هستند که از اواخر اسفندماه دوباره به چرخه فعالیت بازمی‌گردند.

متین با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی و صنعتی استان همدان به‌طور کامل تعطیل هستند، عنوان کرد: این واحد‌ها از سال ۹۱ تاکنون از چرخه تولید خارج شده‌اند.

وی بدهی واحدهای تولیدی به بانک‌ها و رکود در بازار را از مهم‌ترین عوامل موثر در تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در همدان دانست و گفت: برای سال آینده رشد ۵ درصدی پیش‌بینی شده که با توجه به رشد فعلی، دولت به دنبال ۱۰ برابر کردن رشد اقتصادی کشور است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *