پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

همایش بزرگ وحدت اصولگرایان برگزار می‌شود

جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 469163
قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه همایش بزرگ اصولگرایان ۸ بهمن برگزار می‌شود گفت: ذهن تصمیم‌سازان کشور نباید در اختیار دشمن باشد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز از برگزاری همایش ۵ هزار نفری اصولگرایان در ۸ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: مجلس آینده باید ولایی، کارآمد، مردمی و انقلابی باشد.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در نشست فعالین مناطق و اقشار جبهه‌های همسو با شورای ائتلاف اصولگرایان اظهارداشت: این جلسه در شرایطی که زمان از حساسیت بالایی برخوردار است تشکیل شده و شما زمانی که باید در صحنه باشیم حضور خود را اعلام کرده‌اید.

 تقوی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های انسان مؤمن زمان‌شناسی است، افزود: ما باید ببینیم که در کجای تاریخ قرار گرفته‌ایم و چه آینده‌ای در انتظار ماست و باید از گذشته درس بگیریم و از تجربیات خود استفاده کنیم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان آینده‌نگری را مانند توحید و نبوت از اصول اعتقادی برشمرد و خاطرنشان کرد: معاد به معنای نگاه گسترده و وسیع به آخرت است؛ انقلاب اسلامی مسائل فراوانی را در خود دیده و جمع کثیری را رشد داده، البته جمع کثیری نیز از صحنه خارج شده‌‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ناخالصی‌ها را غربال کرده و کسانی را که اخلاص و صداقت را نداشته‌اند نپذیرفته است، افزود: البته برخی از جریانات ناامن نفوذ کرده‌اند اما یک جریان اصیل از قبل از انقلاب همواره در پیروزی‌ها و تداوم انقلاب اسلامی نقش داشته است.

تقوی محور وحدت را ولایت برشمرد و ادامه داد: جریانی که در گرد این محور آمده از اصالت خاصی برخوردار است، اصولگرایان در انتخابات گذشته وحدت نداشتند و این درسی برای ماست و باید فصلی از آینده کشور را به درستی رقم بزنیم.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه در انتخابات قبل به دلیل تفرقه و جدایی هر کسی راه خود را رفت،‌ تصریح کرد: خوشبختانه حوزه اصولگرایی گذشته را مطالعه کرده و تکان خورده و به نقطه خوبی رسیده است و ما بسیار امیدوار هستیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی جریان همگرایی در دو سال گذشته یادآور شد: بنده در 40 سفر استانی به همه کشور رفته‌ام و جو خوبی بین نیروهای اصولگرا ایجاد شده است و همه می‌خواهند با یکدیگر کار را جلو ببرند.

تقوی با اشاره به تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان با محوریت آیت‌الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: این تشکل از 22 عضو و شخصیت‌‌های اصولگرایی تشکیل شده است و قرار شده که این‌ها تصمیم‌گیری کنند. از این رو هیچکس در شورا به دنبال جناح‌گرایی و سهم‌خواهی نیست.

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به لزوم شکل‌گیری یک مجلس ولایی خاطرنشان کرد: این مسئله با وفاق امکان‌پذیر است و مقدمات آن نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: جمعی از دوستان ما به استان‌ها اعزام می شوند و هر کسی که قدرت سخنرانی و تحلیل دارد می‌تواند به ستاد مراجعه کند تابه استان‌ها اعزام شود چرا که لیست تهران تنها 30 نفر بوده و 260 نفر از استان‌ها نماینده مجلس می‌شوند.

تقوی با بیان اینکه ما در هر حوزه انتخابیه باید یک لیست داشته باشیم و اگر تعدد وجود داشته باشد موفق نمی‌شویم، خاطرنشان کرد: مبادا مجلس آینده مانند مجلس ششم شکل بگیرد چرا که مجلس ششم با اصول انقلاب معارضه داشت و ساختارشکن بود و می‌خواست که اصل ولایت فقیه را از قانون اساسی کشور پاک کند و دنباله آن نیز همین فتنه 88 بود.

تقوی یادآور شد: دشمن می‌کوشد که بر روی مراکز تصمیم‌گیری و ذهن تصمیم‌گیران کشور اثر بگذارد و باید مراقب باشیم که چنین چیزی نشود.

این فعال اصولگرا با تأکید بر اینکه ما باید لیست خود را قوی کنیم و از طرف کسانی باشد که رهبری به آنها اعتماد داشته باشند، گفت: اگر اینگونه شود این برای ما افتخاری بزرگ است و این امر وظیفه ما را سنگین کرده است.

وی با اشاره به لزوم شکل‌گیری مجلس کارآمد، ولایی و انقلابی و مردمی افزود: ما نمایندگانی را می‌خواهیم که در مجلس به دنبال آلاف و اولوف نباشند.

تقوی با بیان اینکه ما از هر کسی که می‌تواند کمک مالی کند استمداد می طلبیم، در عین حال گفت: ما هرگز خود را آلوده به برخی از پول‌ها نمی‌کنیم و می‌خواهیم که با اخلاص پیش برویم.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما به مجلس فعلی و موضع‌گیری‌های مختلف به ویژه بین‌المللی نمره قبولی می‌دهیم، یادآور شد: اجتماع وسیع اصولگرایان پنج‌شنبه آینده 8 بهمن در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دیگه وحدت برا چیشونه کل نامزدها که اصولگرا هستن