دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۱

افزایش تعداد فقرا با قوانین جدید انگلیس

پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 467587
صلیب سرخ انگلیس اعلام کرد تعداد بی سابقه‌ای از پناهجویان در انگلیس در فقر رها شده‌اند و لایحه جدید در مجلس اعیان این کشور، هزاران نفر دیگر را در فقر فرو می‌برد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از رویترز خبر داد، صلیب سرخ انگلیس اعلام کرد تعداد بی‌سابقه‌ای از پناهجویان نیازمند در انگلیس رها شده‌اند و قوانین جدید هزاران نفر را به جمع فقرا در این کشور اضافه می‌کند.

این موسسه اعلام کرد که بیش از ۹ هزار مهاجر و پناهجو سال گذشته نیازمند بودند که در مقایسه با ۷۷۰۰ نفر در سال ۲۰۱۴ بیشتر هستند. کوچک‌ترین این افراد زیر یک سال و مسن‌ترین ۸۱ سال سن دارند.

بنا بر اعلام صلیب سرخ، لایحه مهاجرت در مجلس اعیان انگلیس مورد مناقشه قرار گرفته، قرار است که حمایت از پناهندگی را بیشتر کاهش دهد.

بر اساس این گزارش، ۲۹ هزار نفر در بازه زمانی سپتامبر ۲۰۱۴ تا اکتبر ۲۰۱۵ برای پناهندگی در انگلیس درخواست داده‌اند که ۱۹ درصد بیش از سال گذشته است.

نزدیک به ۴۴ درصد پناهجویان نیازمند که توسط صلیب سرخ حمایت می‌شوند از کشورهای اریتره، سودان، ایران و سوریه هستند.

کارل پایک کارشناس پناهندگی صلیب سرخ انگلیس این وضعیت را «بحران خاموش» توصیف کرد.

وی افزود: «مهاجران نیازمند نباید رها شوند و با خشونت و آزاد شدید با آنها برخورد شود... این افراد از جانب سیستم طرد می‌شوند اما آنهایی که وزارت کشور قبول می‌کند دیگر نمی‌تواند به کشور خود بازگردند نباید بدون هیچ چیز رها شوند.»

بر اساس گزارش صلیب سرخ، تحقیقات در یکی از مناطق شمالی نشان داد که دو سوم پناهجویان هیچ دسترسی به منابع عمومی ندارند و مرتبا گرسنه می‌مانند و یک چهارم از آنها هر روز گرسنه هستند.

بر اساس این گزارش، بیش از سه پنجم انها هیچ سرپناه ثابتی ندارند و بیش از نیمی وضعیت بهداشتی افتضاحی دارند. برخی بیش از ۸ سال است که نیازمند هستند.

لایحه مهاجرت در نظر دارد تا حمایت از پناهجویان ناموفق، نیازمندان و آنهایی که نمی‌توانند به کشور خود بازگردند را کاهش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *