جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رزمایش نزاجا بزودی برگزار می‌شود

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 467435
جانشین فرمانده نزاجا گفت: رزمایش نیروی زمینی ارتش بزودی برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با اشاره به رزمایش آتی نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش رزمایشی را به زودی برگزار خواهد کرد که کم و کیف آن را در آینده اعلام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروزدر کشور در تجهیزات دفاعی خودکفا هستیم، درباره امکان خرید تانک T۹۰ عنوان داشت: اگر فناوری را به خدمت بگیریم، قطعا مشترک ما و کشور مقصد خواهد بود و این پروسه در حال انجام است.

جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه ما منطقه را به خوبی رصد می‌کنیم و از آمادگی کامل برخورداریم، خاطرنشان کرد: هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز متوجه تهدیدات جدیدی از جنگ‌ها با عنوان نبردهای نیابتی هستیم عنوان داشت: گروه‌های تفکیری به عنوان عوامل آمریکا و غرب و برخی کشورهای منطقه ایفای نقش می‌کنند.

امیر حیدری با اشاره به اینکه لازم است آمادگی خود را حفظ کنیم یادآور شد: با آمادگی نیروهای مسلح دشمن هیچ اقدامی را نمی‌تواند از پیش ببرد.

جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه ما همواره آمادگی خود را حفظ کرده‌ایم و درحال افزایش آن هستیم، یادآور شد: آمریکا از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ضد جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده و تمامی این توطئه‌ها با شکست مواجه شده است.

جانشین فرمانده نزاجا در پایان به تشریح دستاوردهای علمیاتی کربلای ۵ و سازوکار نبرد در دوران دفاع مقدس پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *