شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سازمان محیط زیست لانه احزاب شده است

يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 466748
مدیر کل اسبق محیط زیست استان تهران با انتقاد از رویکرد سازمان حفاظت از محیط زیست در ۲ سال اخیر گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست، لانه احزاب شده است.
به گزارش جهان، محمد باقر صدوق در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان این مطلب اظهار داشت:‌ متاسفانه خانم دکتر ابتکار سازمان محیط زیست را رها کرده و تنها از آن برای گروه خودش هزینه می‌کند.

وی رویکرد سازمان محیط زیست را مورد نقد قرار داد و افزود: متأسفانه شاهدیم که در این دوره رییس سازمان محیط زیست، محیط طبیعی را رها کرده است و به آن اهتمام آنچنانی ندارد.

مدیر کل اسبق محیط زیست استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر همه آلودگی هوا را می‌بینند و بدان توجه می‌کنند در صورتی که هیچ کس آلودگی خاک، آب و معادن را در کشور نمی‌بیند و این آلودگی‌ها هم در سلامت مردم تأثیر دارد.

صدوق خاطرنشان کرد: با وجود مسائل زیست محیطی، شکارهای غیرمجاز، وجود شکارچیان غیر قانونی و حضور در کارهای میدانی، یک خانم نمی‌تواند رییس سازمان محیط زیست باشد.

وی اضافه کرد:‌ بهتر است سازمان حفاظت از محیط زیست بخشی از کارهای خود را به نهادهای دیگر واگذار کند و به عنوان نمونه در زمینه آلودگی هوا کار را به شهرداری بسپارد و به نظارت بپردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *