جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱

حمایت رییس فوتبال امارات از سعودی‌ها

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 465781
فدراسیون فوتبال امارات حمایت خود از موضع‌گیری سعودی‌ها برای بازی کردن با تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور بی طرف را اعلام کرد.
 به گزارش جهان از ایسنا و به نقل از روزنامه البیان امارات، باشگاه‌های عربستانی در این چند روز حاشیه‌سازی زیادی علیه باشگاه‌های ایرانی انجام داده‌اند و اعلام کرده‌اند که نمی‌خواهند در ایران به میدان بروند و حتی درخواست رسمی خود را هم تحویل کنفدراسیون فوتبال آسیا داده‌اند.
 
طبیعی است که بعضی از کشورهای عربی که نزدیک به عربستان هستند از موضع گیری این کشور حمایت کنند. یکی از کشورهای که در مسیر سعودی‌ها حرکت کرده امارات است.
 
یوسف السرکال، رئیس فدراسیون فوتبال امارات حمایت خود را از سعودی‌ها برای بازی نکردن در ایران اعلام کرد.
 
او در گفت و گویی که با سایت البیان امارات داشت گفت: آماده هستیم که نظر خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی نکردن باشگاه عربستانی در ایران اعلام کنیم و حمایت خود را از تصمیمی که آنها دارند بیان داریم. باشگاه های عربستانی قصد ندارند که در هیچ شهر ایران برابر نمایندگان این کشور به میدان بروند و ما از این موضع گیری آنها حمایت می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مثلا اگر سعودی بی پدر گه بخوره امارات هم گه می خوره ...