سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
نادر طالب زاده:

جشنواره فیلم «عمار» حامی حقیقت است

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 465455
آثاری در جشنواره عمار اکران می‌شود که فیلم‌ساز بین‌المللی حتی نمی‌تواند مجوزی برای ساخت آن بگیرد. «عمار» از حامیان انقلاب اسلامی و حقیقت است.
به گزارش جهان، نادر طالب‌زاده دبیر ششمین دوره از جشنواره مردمی فیلم «عمار» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این دوره از جشنواره عمار بیان کرد: هر چه جلو می‌رویم، جشنواره عمار پخته‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌شود. آثار جشنواره در همه حوزه‌ها ارتقای کیفی پیدا کرده و حتی مخاطبان عمار هم روز به روز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: آثار بسیاری به جشنواره رسید تا جایی که تصمیم گرفتیم، بخش بین‌المللی را هم از بخش‌های دیگر جشنواره جدا برگزار کنیم.

طالب‌زاده تصریح کرد: فیلم‌های امسال بسیار بکر و ناب هستند. کار‌هایی که فیلم‌سازان با جانشان بازی کردند تا فیلم‌ها ساخته شود. مطالب بکری از جهان اسلام که همه این فیلم‌ها ظرفیت صادر شدن را دارد.

وی افزود: آثاری در جشنواره عمار اکران می‌شود که هیچ فیلم‌ساز بین‌المللی حتی نمی‌تواند مجوزی برای ساخت آن بگیرد. در واقع عمار از حامیان انقلاب اسلامی و از حامیان حقیقت است.

طالب‌زاده تأکید کرد: جشنواره عمار استعداد‌های فیلم‌سازی را آموزش می‌دهد و ویترین نمایشش هم مردمی است. اگر‌چه در تهران در سالن سینما فیلم‌ها اکران می‌شود، اما در شهرستان‌ها در حسینیه‌ها، مساجد، مدارس، خانه‌های مردم آثار به نمایش در می‌آید.

وی ادامه داد: جشنواره عمار ارتقای کیفی فیلم دیدن را در ایران بالا برده. کاری که ۳۰ سال پیش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، باید طرحی برایش می‌نوشت؛ اما اکنون عمار به طور خودکار این کار را انجام می‌دهد.

طالب‌زاده خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان آموزش دیده‌ای در جشنواره عمار هستند؛ چرا که ما برایشان دوره‌های دکوپاژ، تصویر‌برداری را گذاشته‌ بودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *