سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۳
رفعتی: داور یک پنالتی ملوان را ندید

کارشناسی داوری بازی ملوان و استقلال

جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 464891
کمک‌داور سابق فوتبال ایران گفت: محسن ترکی یک پنالتی ملوان را در بازی با استقلال ندید.
 به گزارش جهان، داود رفعتی در گفت‌وگو با فارس،در مورد نحوه قضاوت محسن ترکی در بازی با استقلال و ملوان گفت: فقط باید افسوس خورد که چرا این داور یک سال از قضاوت در فوتبال ما دور بود که دلیلش سوء مدیریت کمیته داوران بود و باعث شد که محسن ترکی یک سال قهر کند. ترکی در آینده دکترای مدیریت ورزشی خواهد گرفت و این بازی را هم به خوبی مدیریت کرد.
 
وی ادامه داد: در دقیقه 6 مسابقه آفساید جلال رافخایی به اشتباه اعلام شد و وقتی یک آفساید به اشتباه برای تیم گرفته می‌شود مثل آن است که یک پنالتی برای این تیم گرفته نشده است. در دقیقه 35 مسابقه هم حنیف عمران‌زاده روی توپ خوابید و اجازه نداد که بازی سریع شروع شود و به همین دلیل داور باید یک کارت زرد به او نشان می‌داد.
 
رفعتی با اشاره به اینکه در دقیقه 45 +2 یک خطای پنالتی روی بازیکن ملوان رخ داد، گفت: امین حاج‌محمدی روی نزهتی موجب خطای پنالتی شد که داور به دلیل آنکه زاویه دید مناسبی نداشت این پنالتی را برای ملوان نگرفت. در بقیه صحنه‌ها داور به خوبی بازی را قضاوت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
پنالتی ملوان مشکوک بود داور بجای پنالتی نیمه اول تلافی کرد
M
استقلالیا هروقت نتیجه نمیگیرن بهونه میارن
حمید
Netherlands
آقای رفعتی ... آیا روی پژمان نوری واقعا خطای پنالتی شد. یا همین داور آقای ترکی د... تو بازی استقلال پرسپولیس 7 دقیقه به جای 4 دقیقه وقت اضافه گرفت و تو این بازی 5 دقیقه وقت اضافه گرفت بعد قبل از اتمام وقت اضافه موقعی که بازیکنان استقلال در حال حمله بودند سوت پایان را زد.