جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خبر جدید از قیمت برق در بودجه ۹۵

جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 464869
وزیر نیرو با اعلام اینکه در حال حاضر هرکیلووات ساعت برق ۸۸ تومان هزینه دارد که ۵۳ تومان از مردم دریافت می‌شود، گفت: در بودجه ۱۳۹۵ مکانیزم های خوبی برای ما به التفاوت قیمت تکلیفی و قیمت واقعی برق پیش بینی شده که امید است به تصویب مجلس برسد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حمید چیت‌چیان در آئین آغاز عملیات اجرایی بخش بخار نیروگاه فردوسی مشهد به اقتصاد برق اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر هر کیلووات ساعت برق ۸۸ تومان هزینه در بردارد که بابت این هزینه ۵۳ تومان از مردم دریافت می‌شود و از این مقدار ۱۰ تومان برای پرداخت یارانه نقدی در اختیار خزانه قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول گفت: در بودجه ۱۳۹۵ مکانیزم های خوبی برای ما به التفاوت قیمت تکلیفی و قیمت واقعی برق پیش بینی شده که امید است به تصویب مجلس برسد.
وی همچنین اظهار داشت: صنعت برق و آب به مرز خود کفایی صد در صد رسیده‌اند و خدمات فنی و مهندسی به ۴۰ کشور جهان صادر می‌شود.

وی در حاشیه این برنامه هم گفت: در باره افزایش قیمت آب برنامه ای نداشته ایم و افزایش قیمت های احتمالی را نیز باید به صورت موردی بررسی و علت یابی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *