جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

لزوم وحدت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان

سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 464325
معاون پارلمانی رئیس جمهور بر لزوم وحدت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تأکید کرد و گفت: هر چقدر جریانات سیاسی بتوانند منسجم‌تر و اخلاق‌مدارتر در انتخابات ورود پیدا کنند به نفع کشور است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام مجید انصاری در گفت‌وگو با فارس در اصفهان با تأکید بر لزوم وحدت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان اظهار کرد: به عنوان نماینده دولت‌، خواهان وحدت همه مردم هستیم و معتقدیم هر چقدر جریانات سیاسی بتوانند منسجم‌تر و اخلاق‌مدارتر در انتخابات ورود پیدا کنند، به نفع کشور است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور همه طیف‌های سیاسی در انتخابات افزود: فضای آزاد سیاسی اقتضا می‌کند که همه جریان‌های سیاسی اعم از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بتوانند حضور پیدا کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به انتخابات پیش‌رو و توصیه‌اش به احزاب و تشکل‌ها متذکر شد: صحبتم به نمایندگی از دولت کلی است، یعنی به عنوان نماینده دولت تمایل داریم همه جریانات سیاسی درون نظام بتوانند در انتخابات حضوری فعال داشته‌ باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
خانم. هنوز عده ای از فتنه 88 و 78 برائت نجسته و معذرت خواهی نکرده وحدت چه معنی دارد؟

...