سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

رمز ایستادگی شهدا از زبان استاد حوزه

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 464082
عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهیدان ما آرمان مقاومت را با خون خود جاودانه ساختند و با نیروی تقوی جانانه در مقابل تمام دنیا ایستادند.
رمز ایستادگی شهدا از زبان استاد حوزه
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت‌الله حسن ممدوحی در مراسم بزرگداشت مدافع حرم حضرت زینب(س) شهید اکبر ملکشاهی که روز یکشنبه در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان ما در دوران ۸ سال دفاع مقدس با نیروی ایمان و تقوی جانانه در مقابل تمام دنیا ایستادند و آرمان مقاومت را با خون خود جاودانه ساختند و به شهادت رسیدند.

این عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جمهوری اسلامی ایران را امن‌ترین کشور منطقه دانست و افزود: تفکر و آرمان شهادت خواهی تا همیشه تاریخ با صلابت و پایدار است و ملت ما از این تفکر و اندیشه الهی برخوردارند.

آیت‌الله ممدوحی شهید اکبر ملکشاهی را از یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: این شهید والا مقام در مبارزه با تکفیری‌های تروریست به شهادت رسید.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بیان کرد: جوانان بسیاری برای دفاع از این آب و خاک و حفظ امنیت جمهوری اسلامی ایران از جان گذشتند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری شهیدان را الگوی همگان در تاریخ دانست و افزود: شهیدان مردان زنده‌اند و با شهادت خود جاودانه شدند.

آیت‌الله ممدوحی در پایان معنای حقیقی زنده بودن را فراتر از زندگی در حیات مادی دانست و افزود: زنده حقیقی کسی است که الگوی همگان باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *