دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۴
۵۷
در نخستین شب خاطره فتنه ۸۸ بیان شد؛

سردار نقدی: صدا و سیما هم پیش بینی جمعیت دهها میلیونی 9دی را نمی کرد

وکیل میرحسین،وکیل مفسدین شاخص اقتصادی
جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 463474
نقدی:در طول تاریخ همواره کسانی که قدرت به دست می گرفتند، در پی زر اندوزی و کسب منافع شخصی خود بودند و این آفت بسیاری از انقلاب ها بوده است.مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: بازخوانی فتنه 88 لازم است هرسال تکرار شود.
سردار نقدی: صدا و سیما هم پیش بینی جمعیت دهها میلیونی 9دی را نمی کرد
گروه سیاست جهان نيوز ـ  سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی در نخستین شب خاطره فتنه سال ۸۸ که هم اکنون در مسجد لولاگر تهران در حال برگزاری است گفت: در طول تاریخ همواره کسانی که قدرت به دست می گرفتند، در پی زر اندوزی و کسب منافع شخصی خود بودند و این آفت بسیاری از انقلاب ها بوده است.

نقدی تصریح کرد: این افراد گاهی تا عالی ترین مسئولیت ها از جمله ریاست جمهوری و قائم مقام رهبری هم رسیدند هم نهایتا مردم آنها را کنار زدند.

وی با اشاره به تکرار این موضوع در فتنه ۸۸ گفت: در جریان فتنه نیز برخی تنها رای به خود را قابل قبول می دانستند و تمام جریان رسانه ای غرب از جمله بی بی سی فارسی و شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و توئیتر با آنها کاملا همراه بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اوج وقاحت فتنه گران گفت: سوزاندن مسجد لولاگر، حجت ملت در دشمنی با فتنه‌گران بی‌دین بود.

سردار نقدی ادامه داد: انقلاب ما به دلیل حضور امام خمینی(ره) و اخلاص مردم و بسیجیان همیشه در صحنه تا حد زیادی از فتنه ها مصون بوده است اما کم نبودند افرادی که وقتی به سمت و جایگاهی رسیدند به دنبال قدرت و منفعت شخصی خود اقداماتی را انجام دادند و از مسیر انقلاب خارج شدند که بحمدالله به دلیل هوشیاری و بصیرت مردم زود کنار زده شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفن ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ شاهد بودیم افرادی که جایگاهی هم داشتند می گفتند که رای مردم به شرطی خوب است که برای ما باشد و متاسفانه پیوند عمیقی با مستکبرین داشتند و برنامه ریزی هایی توسط عناصر ضد انقلابی صورت گرفت و در آستانه سال ۸۸ رسانه هایی در قالب فیسبوک و بی بی سی فارسی و ... در عرصه افکار عمومی مردم ظاهر شدند تا این افراد را به جایگاه خود برسانند.

سردار نقدی افزود: خطبه های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۲۹ خرداد کافی بود تا مردم بصیر آگاه شوند و زیر بار فتنه گر ها نروند و حوادث بعدی مثل سوزاندن حوزه مقاومت بسیج و مسجد لولاگر و همچنین هتک حرمت در عاشورای سال ۸۸ باعث شد که مردم بفهمند مسئله مهم برای فتنه گران انتخابات نیست و آنها به دنبال نابودی انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: بعد از خطبه های امام خامنه ای عزیز، اغلب مردم که رای داده بودند و شاید هم معترض به نتایج انتخابات بودند از همراهی کردن اغتشاشگران دست کشیدند اما فتنه گران دست بردار نبودند و با پول خود، جمعی از اراذل و اوباش را به میدان آوردند که حاصل آن آتش سوزی مسجد لولاگر تهران بود؛ این در حالی است که ما در طول انقلاب اسلامی جز حوادث کردستان در سال ۶۰ که کومله و دموکرات مسجدی را سوزانده بودند، شاهد این مسائل در پایتخت کشور نبودیم.

سردار نقدی با بیان اینکه تمام ادیان و مذاهب اسلامی برای شخصیت امام خمینی(ره) احترام قائل هستند، گفت: ما در حوادث سال ۸۸ شاهد آتش زدن عکس امام(ره) توسط اغتشاشگران و فتنه گران بودیم، این در حالی است که مخالفین امام (ره) هم برایش احترام قائل هستند و هرگز دست به چنین کاری نزدند اما این خیانتکاران این کار را کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در روز عاشورای سال ۸۸ تعدادی از اراذل و اوباش در حمایت از فتنه گران راهی خیابان شدند و رفتارهایی را از خود نشان دادند که در شان چنین روزی نبود و حرمت عاشورا و عزاداران حسینی را شکستند و همین باعث لبریز شدن صبر مردم و حتی معترضین به نتایج انتخابات شد و درخواست داشتند که با یک اجتماع بزرگ این جنایت را محکوم کنند.


سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه اجتماع بزرگ ۹ دی پاسخ محکمی به فتنه گران و اغتشاگران بود، گفت: مردم ما با حضور حماسی خود در روز ۹ دی پاسخ محکمی را به فتنه گران و آشوبگران دادند و جمعیت آنقدر زیاد بود که جای سوزن انداختن نبود و اکثر مردم در خیابان ولیعصر(عج) تهران تلاش داشتند تا خود را به میدان ولیعصر(عج) که کانون اصلی برنامه بود برسانند.

وی اضافه کرد:صدا و سیما هم پیش بینی جمعیت دهها میلیونی ۹دی را نمی کرد،من از میان انبوه جمعیت با آقای ضرغامی تماس گرفتم و درخواست فوری بالگرد جهت فیلمبرداری کردم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حماسه ۹ دی، یک درس تاریخی برای همه فتنه گران بود، گفت: فتنه گران با مشاهد حضور حماسی مردم در ۹ دی فهمیدند که هر فردی و گروهی در مقابل انقلاب اسلامی بایستد، مردم با تمام توان از آن عبور خواهند کرد؛ همانطور که از قائم مقام رهبری به دلیل تغییر در مسیر انقلابی اش عبور کرده بودند.

وی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس خبیث و جنایتکار و همچنین صهیونیست ها و کسانی که در داخل کشور میل به قدرت اندوزی و فتنه دارند بدانند که ملت ما بیدارند و انقلاب اسلامی همانند طوفان ۹ دی خود را به آنها نشان خواهد داد.

سردار نقدی با اشاره به برگزاری مراسم شب خاطره فتنه ۸۸ در مسجد لولاگر تهران گفت: خوب است که این مراسم همه ساله برگزار شود تا نسل های بعدی هم با خیانت های فتنه گران آشنا شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: حادثه مسجد لولاگر حجت ماست تا بدانیم اسلام برای فتنه گران مهم نیست و آنها فقط به منفعت شخصی و ریاست خود می اندیشند و آتش زدن عکس امام(ره)، کشته شدن فرزندان این ملت و رفتن آبروی نظام انقلاب اسلامی در دنیا برایشان مهم نیست و امیدوارم مردم با بصیرت و ولایی با زنده نگه داشتن یاد آن روزها، نسل آینده را نسبت به فریب ها و حیله های دشمن آگاه سازند.

مدیر عامل فارس: وکیل میرحسین موسوی، وکیل مفسدین شاخص اقتصادی است
سید نظام الدین موسوی، مدیر عامل خبرگزاری فارس در سخنانی در نخستین شب خاطره فتنه سال ۸۸ گفت: همانطور که سردار نقدی اشاره داشتند بازخوانی وقایع فتنه ۸۸ باید هرساله تکرار شده و خاموش نشود.

وی با اشاره به بینش عمیق رهبر انقلاب در مواجهه با فتنه، اظهار داشت: در جریان فتنه، حرکت اصلی برای مقابله با این جریان از سوی رهبر معظم انقلاب و نیروهای بسیجی صورت گرفت.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در بیان خاطره‌ای از حوادث سال ۸۸ گفت: در آن زمان من مدیرمسؤول روزنامه جوان بودم و محل کار ما نیز در نقطه ای از شهر واقع شده بود که شاهد بسیاری از درگیری ها و اغتشاشات فتنه گران بودیم، فتنه ای که از مدت ها پیش طرح ریزی شده بود و رسانه های غربی و برخی رسانه های خائن داخلی با رمز تقلب در انتخابات آن را آغاز کردند.

موسوی ادامه داد: روزنامه جوان در آن برهه زمانی با قدرت به جریان فتنه می‌تازید و تمام تلاش خود را برای نمایان ساختن چهره پلید سران فتنه بکار گرفته بود؛ در همین حال اتفاقی افتاد که به واسطه آن حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران برای من بیش از پیش مشخص تر شد.

وی اضافه کرد: در اوج فتنه و آشوب میرحسین موسوی به اتهام انتقاد از وی از ما شکایت کرد و ما که به دنبال حراست از انقلاب و مقابله با جریان فتنه بودیم راهی دادگاه شدیم.

مدیرعامل اسبق روزنامه جوان با اشاره به شکایت میرحسین موسوی از او در جریان فتنه ۸۸ گفت: میرحسین موسوی اگرچه ادعای دفاع از مردم مستضعف را داشت اما وکیل او وکیل مفسدین شاخص اقتصادی و برخی خانواده های اشرافی بود.

وی افزود: شکایت موسوی از من به دلیل بازنشر سخنان شهید آیت بود، این شهید بزرگوار پیش بینی کرده بود که موسوی روزی رو به روی نظام جمهوری اسلامی ایران می ایستد و آن روز پیش بینی آن شهید بزرگوار محقق شده بود. ما در تحقیقاتمان متوجه شدیم که میرحسین موسوی هیچ فعالیت انقلابی نداشته است و تنها فعالیت وی در دوران نزدیک به انقلاب، برگزاری یک نمایشگاه نقاشی بوده است!

موسوی با تأکید بر اینکه عدالت علوی در جمهوری اسلامی ایران حاکم است، یادآور شد: اینکه دستگاه قضا شکایت فتنه‌گری همچون موسوی را در مورد یک مدافع انقلاب پیگیری می کند نشان از حقانیت این انقلاب داشت.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در خاتمه گفت: من در این جریان افتخار کردم که در کشوری زندگی می کنم که عدالت علوی در آن حکم فرماست، تاجایی که معرضان جمهوریت نظام، حق شکایت و اعتراض داشته باشند.

اهدا ۳ تندیس قلاده طلا به بی بی سی فارسی،پادشاه آل سعود و کلینتون

امشب در انتهای مراسم نخستین شب خاطره فتنه سال ۸۸ در مسجد لولاگر تهران در اقدام قابل توجهی سه لوح قلاده طلا به مهم ترین عناصر هدایت‌گر فتنه ۸۸ اهدا شد.

نخستین قلاده طلاه به بنگاه خبر پراکنی بی بی سی فارسی به خاطر نقش ویژه در فتنه ۸۸ اهدا شد.

دومین تندیس قلاده طلا به پادشاه وقت عربستان به دلیل خوش خدمتی به استکبار و نوکری شیطان بزرگ تقدیم شد.

سومین تندیس قلاده طلا نیز به هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا به دلیل حمایت تمام قد از جریان فتنه اهدا شد.

منبع:خبرگزاری بسیج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
جناب نقدی بنده هم مثل شما نظامی هستم و سرباز ولایت ورهبری.
ولی شما را دوست ندارم
Romania
از افکار شما مشخص است...
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما که ادعای سرباز ولایت و رهبری رو دارید.میشه بگیددر فتنه 88 علیه چه کسی و علیه چه تفکری شعار می دادند؟ درضمن چه کسی الان فرمانده کل قوا است و سردار نقدی که به زعم شما جایگاهی ندارد تحت فرماندهی چه کسی است؟
Iran, Islamic Republic of
آقای نظامی و سرباز ولایت ، تو کجایی و چه جایگاهی داری ؟ تو حتی وجود نداری اسمت رو درست بنویسی و میترسی که شناخته بشی و اون موقع از سردار نقدی ایراد میگیری که همیشه رو بازی میکنه
آقای نقدی سخن حقی گفتند که تحمل نکردید. پس شما جریان باطل هستید و همین نشانه بریا مردم کافیست.
Romania
به درک
Romania
رفسنجانی هم خودشو سرباز ولایت میدونه
Iran, Islamic Republic of
سلام
ببخشید لطفا کمی مراقب صحبت کردنتون باشید.
مگه اصلا اونجا میتونست دهها میلیون جمعیت جا بده؟
مسعود
Russian Federation
ده ها میلیون!!! از کجا اومدن؟؟ تهران و حومه چقد جمعیت داره؟؟؟ ...
در ضمن اگه این دهها میلیون نفر بوده یکی به من بگه دوشنبه بعد از انتخابات چند نفر بودن؟؟؟
جهان فک نکنم پخش کنی اما من باز چک میکنم.
مسعود
Russian Federation
جهان جدیدآ فقط فحش دادن به هاشمی رو پخش نمیکنی چیزای دیگه رو هم چاپ میکنی. خوشم اومد. حداقل توی ایت موضوع از رجا خیلی دیدتون بازتره. تشکر
محسن ازرفسنجان
Iran, Islamic Republic of
سلام
منظور کل کشور است...در بعد از انتخابات برای اعتراض فقط به نتیجه انتخابات اون جمعیت فقط در تهران آمده بودند و در دیگر شهرها آنچنان خبری نبود که در همان تهران هم بعد از خطبه های امام خامنه ای مدظله العالی این جمعیت روز به روز آب رفت و شعارها هم از " رای ما کو؟" به "استقلال،آزادی، جمهوری ایرانی" و "مرگ بر اصل ..." تغییر ماهیت داد.در حالیکه 9 دی بعد از چند ماه از انتخابات آن همه جمعیت آمد و همه شعارها در حمایت از اسلام ، امام حسین علیبه السلام،انقلاب و رهبری و نظام بود نه حمایت از یک شخص خاص.والسلام.
سجاد
منظور تو کل کشوره که دهها میلیوم نفر به خیابان اومدند
United States
پیش به سوی تکرار نتیجه انتخابات 92
خوابتان رویا میباشد!
خواب دیدی؛ باش تا صبح دولتت بدمد...
Iran, Islamic Republic of
یعنی با این ...ی که این دولت تدبیر و امید توی سیاست و اقتصاد و فرهنگ زده هنوز آدم عاقل پیدا میشه که بهش دوباره رای بده
Romania
بشکنه دستی که علیه ملت و چرخ زندگیشون رای بده
United States
از صدا و سیما بیش از این انتظاری نیست
Romania
بعنوان یک شهرستانی تا دو سال پیش که در کربلا با یک گروه جوان تهرانی نشست و برخاست داشتم از ارادت بیش از اندازه این مردم قهرمان به امام حسین اطلاع نداشتم و آنجا فهمیدم که چرا انگلیس سعی می کند عاشورا را در ایران ضعیف کند ای آزادگان ایران دیگر مطمئن باشید تا وقتی عشق به امام حسین در ایران می جوشد هیچ فتنه گری نمی تواند بر ایران مستولی شود یا حسین یا حسین یا حسین منظر فرزندت مهدی علیه السلام هستیم دستان مبارکت را به آسمان بگیر و مددی برایمان طلب نما به احترام زینب کبری
لطفا تفسیر جناحی از حماسه نه دی ارائه ندهید.
نه دی متعلق به همه ملت ایران است.
به جز فتنه گران و سران فتنه آمریکایی۸۸
که خائنین به ملت هستند
نه دی کلا برا خودتون روز حماسه ساندیس
حکومتی که با ساندیس، 50 میلیون نفر را در 9 دی به خیابان آورد، حتماً حکومت قدرتمند و حقی است.
بر عکش شما سبزک ها که از ماه ها قبل با گردوندن پارچه سبز، دلار سبز، بورسیه سبز و ...، باز هم 5 هزار نفر نشدید.
پنجاه میلیون نفر !!!!!!!!
شبا خواب زیاد میبینی نه؟
اشتباه منفی دادم 100 مثبت
Romania
ساندیس خوردن شرف دارد به خوردن بیت المال امریکا و خوردن پول های نفت عربستان و خیانت به کشور
نون خور های عربستان و مهاجرانی منفی میدن
روز شکوهمند ساندیسخوری
ساندیس خوردیم. نی ساندیس رو هم کردیم تو چشمات. دوباره بخوای به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست بزنی، کله پاچه میخوریم استخونش رو میکنیم تو حلقت.
United States
چقدر مودبانه و انسان دوستانه صحبت میکنی عزیز!!!
حالا این دفعه رو ببخشش دیگه تکرار نمیکنه.تو هم قول بده کله پاچشو نخوری.
باشه؟؟؟
ما گفیتیم فتنه گر دوست هستیم؟! پناه بر خدا از دوست داشتن ظالم و فتنه گر و منافق.
9 دی برای همه است؟! بله همه ولایتمداران. مگر ضد انقلاب هم در 9 دی بودند که متعلق به اونا باشه؟!
عا
يك روز به طرف مقابل نيز اجازه بدهيد اگر جمعيت ده برابر 9دي نبود حق باشماست
محمد
مشکل اینه که طرف مقابل هر وقت تجمعی داشته، آشوب کرده و آدم کشته و مغازه آتیش زده و ...
کلا طرف مقابل ادب اعتراض کردن ندارن
مرگ بر فتنه گر
چی مصرف میکنی
جمعیت مقایل رو اینقدر زیاد می بینی
شما همون هایی هستین که
میگفتین نترسین نترسین ماهمه باهم هستیم
یا ما بی شماریم
وسیله تبلیغاتتیون هم سطل های زباله شهرداری بود
جمعیت ما همون هجده میلیون نود دو بود در مقابل چهار میلیون شما
18 میلیون در مقابل 4 میلیون؟اون سال 40 ملیون رای دادن مثل اینکه!ی دو دو تا چهارتا بلد بودید فتنه گر نبودید که سنگی بندازید که صدتا عاقل از پش درآوردنش برنیاد!
United States
آتیش زدن سطل زباله حداقل چیزی بوده که واسه دفاع داشتن دیگه ..... شما ببخشید....
به هر حال بهتر از آتیش زدن سینما با آدمای توش هست!!!!
مگه سطل زباله رو آتیش میزنن برای دفاع؟! سطل زباله رو آتیش میزنن چون دنبال شورش هستن. بله آتش زدن سینما خیلی زشته. اون هم کار فتنه گراست. اصولاً در همه دوران، فتنه گران آسیب زدند.
سینما و آدمای توش!کشتار میدان ژاله!کشتار دانشجویان16 آذر!کشتار دانش آموزان 13 آبان! لعنت بر هر طاغوتی وطنفروش!!
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
شما سال 88 عرض اندام کردید دیدیم...
Iran, Islamic Republic of
شما که بدون اجازه هر کاری خواستید کردید و زورتون بیشتر از این نبود . طرف مقابل ملت یه مشت ارازل و اوباش و خس و خاشاک بودند که هرچی داشتند توی هشت ماه رو کردند و دیگه چیزی برای عرض اندام نداشتند و تازه اکثرشون اصلا توی انتخابات شرکت نکرده بودند که طلبکار شده بودند . 9 دی روز ملت ایران بود بدون توجه به اینکه به کی رای داده اند و فقط دینشون براشون مهم بود و روز مرگ فتنه سبز88 بود . ضمنا ایران کلا 75 میلیون جمعیت داره که اگر 60 میلیونشم 9دی اومده باشن 10 برابرش میشه 600 میلیون که اگر با همه طرفداران ضد دین و بهایی تون بیاد و همه پشتیباناتون مثل آمریکا و انگلیس و اسرائیل هم بیاد کلا 10 هزار نفر نمیشید
نه اجازه نمی دهیم. میخواد بگه تقلب شده که اشتباهه. حرف دیگر ی که نداره.
صادق
سردار 25 خرداد چند میلیون نفر تو خیابان بود؟؟!!
یک صدم 9 دی.
Spain
شما که میگیبگو صدها میلیونی...
راستی این دهها میلیون در انتخابات 92 کجا بودن؟
با نامزدهایی که شورای محترم نگهبان، تأیید کردند. اگر در انتخابات 92 مردم نظام را قبول نداشتند، اصلاً در انتخاباتش شرکت نمی کردند. بنابراین مردم به نظام اعتماد دارند و نظام از حق مردم دفاع میکند و اجازه نمی دهد عده ای حرام خور ضد اسلام، رأی مردم را نادیده بگیرند.
United Kingdom
تندروهاهمیشه درتوهم هستند ۰
اگر منظورتان از تندرو، مؤمنان و مسلمانان است، مؤمنان در کسب ارزش های خدا، از هم سبقت می گیرند. این افتخار آن هاست که به حفظ ارزش ها بیش از دیگران تشنه هستند.
اما اما از کندروها و نروها؛ برده دنیا و شکم و هوا و هوس هستند و برای منافعشان.. خدا بکشدشان.
معلوم است جریان افسادطلب، نوکرانی اجیر کرده در برخی خبرهای مهم، شروع به منفی زنی کنند. در سایر خبرها و سایر روزها کجایید؟! اصلاً شما که ذائقه تان با شیاطین بیشتر جور است. اینجا چه میکنید؟!
معلومه حسابی از جهان نیوز و کاربران مؤمن و فهیمش ترسیدند.
اینا تلگرام دارن لینک میدن میگن بریزید توش خودم عضوشون بودیم
Iran, Islamic Republic of
برای حفظ وحراست از نظام همیشه در صحنه بوده وهستیم ولی سواستفاده حزبی وگروهی از حضور مردم در صحنه واستفاده ابزاری از ان برای لنگ کردن حریف ، نتیجه اش می شود انتخابات سال ۹۲وپیروز شدن حریف به ظاهر شکست خورده.
رضا
Iran, Islamic Republic of
جبهه 9 دی تشکیل شود تا فتنه گران نابود شوند.
حاجی
رضا جان شما جبهه دوست داری بگو خودم ببرمت جبهه.
سید
1-ملاک برای حقانیت ،کثرت نیست(قرآن كريم در موارد متعددى كثرت را مذمت كرده است ؛ از اين رو از ديدگاه قرآن ملاك حق و باطل نمى‏تواند اكثريت جامعه باشد، بلكه ذات كار از حيث ناپسندى و پسندگى نزد عقل (حسن فعل) و انگيزه درونى فاعل آن (حسن فاعلى)، ملاك حق يا باطل است. پس اگر جامعه‏اى مشرك يا دنيازده است، نمى‏توان عمل مطابق با اكثريت افراد آن جامعه را انجام داد)
2- طرفداران نظام جمهوری اسلامی و ولایت رهبر عزیزمان در ایران، بسیار فراوانند و مصداق آن را در موارد متعدد می توان مشاهده نمود و به طور کل می توان گفت ،عموم مردم طرفدار نظام و دوستدار و طرفدار رهبری هستند و البته در این بین فداییان و جان برکفان رهبری و نظام فراوانند(فلذا آشوب و سرو صدای عده ای فریب کار و یا عده ای فریب خورده نباید ما را دچار اشتباه محاسباتی کند)
3-کسانی که فتنه 88 را جناحی می کنند،یا خائنند و یا جاهل هستند(یا خواب هستند و یا خود را به خواب زده اند)؛این فتنه دعوای این جناح با آن جناح نبود ،بلکه تمامی ضد انقلابها و منافقین و اسرائیل و وهابیت و... و در راس آنها آمریکا برای زمین زدن نظام ،پای کار آمده بودند
4-کسی که تابع ولایت باشد و دشمن دشمنان دین،یعنی آمریکا و انگلیس و اسرائیل؛به وضوح می فهمد که مسئله فتنه گران، امثال احمدی نژاد نبود،بلکه موجودیت نظام بوده است
5-و اما خداوند در قرآن کریم می فرماید: إِن تَتَّقُوا اللَّهَ يَجعَل لَكُم فُرقانًا ؛یعنی اگر تقوا داشته باشید،خدا برای شما وسیله‌ای جهت جدا ساختن حق از باطل قرارمی‌دهد (روشن‌بینی خاصّی که در پرتو آن، حق را از باطل خواهید شناخت،به شما خواهد داد)و به همین دلیل آنان که بی تقوا هستند،از بزرگان گرفته تا افراد عادی(ولو دارای پست و مقام و تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و پولدار یا بی پول و ...باشند)، راه درست را تشخیص نخواهند داد
6- این حوادث امتحان است برای ریزش منافقان و رویش مومنان
7- واما به کوری چشم دشمنان(منافقین) داخلی و خارجی، این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید و مورد عنایت خدا و امام زمان(عج)است ،ان شاءالله تا ظهور حضرت حجت ارواحنا له الفداه به پیش خواهد رفت
یا علی...
حاجی
حاجی شما قرآن کریم رو جور تفسیر میکنی که به نفعت باشه منم میتونم جوری تفسیر کنم که حقو به اکثریت داد.
خودتی داداش