کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تازه ترین اخبار از اعزام دانشگاهیان به عتبات

4 دی 1394 ساعت 10:36

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: طول مدت سفر زائران به عتبات ۷ روز بوده و زائرین دانشگاهی به شهرهای مقدس نجف، کربلای معلی و کاظمین مشرف می شوند.


به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد زارع گفت: زائرین دانشگاهی به شهرهای مقدس نجف، کربلای معلی و کاظمین مشرف می شوند و طبق برنامه ریزی های انجام شده زائرین سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب هم در کاظمین اقامت خواهند داشت.

وی افزود: طول مدت سفرهای هوایی یک هفته و در سفرهای زمینی ۹ روز است که در هر دو صورت زائرین یک هفته در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: پروازهای هوایی بخشی به مقصد نجف و بخشی بغداد خواهد بود که پروازهای بغداد ابتدا به کاظمین، کربلا و بعد به نجف اعزام می شوند و پروازهای نجف، ابتدا نجف، کربلا و سپس به کاظمین مشرف می شوند.

زارع افزود: گروه‌های زمینی هم ابتدا به نجف اشرف و سپس کربلای معلی و بعد هم به کاظمین اعزام می شوند نکته قابل توجه آن است که تمامی گروه های دختران به صورت هوایی اعزام خواهند شد. اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در چهاردهمین دوره از ۵ بهمن ماه آغاز و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد یافت.


کد مطلب: 463448

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/463448/تازه-ترین-اخبار-اعزام-دانشگاهیان-عتبات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com