يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱
مدیرعامل بنیاد مهدی موعود (عج) فارس خواستار شد؛

اولتیماتوم به توهین کنندگان به خانواده شهدا

پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 463392
مدیرعامل بنیاد مهدی موعود (عج) فارس گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز و نهادهای دولتی و غیردولتی وام‌دار خون شهدا هستند و اگر نسبت به آنان بی‌احترامی کنند باید عزل شوند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام شیخ علیرضا حدائق امشب در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم حضرت زینت (س) سردار علی مرادخانی اظهار داشت: تکریم و احترام خانواده شهدا و ایثارگران باید در اولویت برنامه‌های مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، چراکه عزت و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
 
وی با اشاره به اینکه سردار شهید مرادخانی در دوران دفاع مقدس هم‌پای دیگر رزمندگان اسلام از کیان انقلاب اسلامی در برابر ارتش بعث عراق جانانه دفاع کرد، افزود: در شرایط کنونی بر اثر توطئه‌های استکبار به‌ ویژه گروهک‌های تکفیری و ضداسلامی شامل داعش و القاعده که قصد ضربه زدن به اسلام و حریم مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را دارند این شهید دفاع از حرم براساس تکلیف و وظیفه دینی و اللهی به منطقه عزیمت کرد و به خیل دیگر شهدا پیوست.
 
مدیرعامل بنیاد مهدی موعود (عج) استان فارس بیان کرد: به تعبیر قرآن مجید تنها گروهی که بعد از استقرار در بهشت آرزوی بازگشت به دنیا را دارند شهدا هستند، چراکه از لحظه شهادت تا رسیدن به بهشت از عواطف و مواهب اللهی بهره‌مند شده‌اند.
 
حدائق، سرچشمه ظلم، جنایت، تبعیض، تخلف و تخطی از دستورات الهی و سستی بعضی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری را ناشی از ضعف ایمان دانست و گفت: بسیاری از پدیده‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی با ایمان و اعتقاد قلبی به خداوند کاهش می‌یابد.
 
وی اضافه کرد: اگر خواستار قوام و سربلندی جامعه اسلامی هستیم باید خیران ثروتمند و آن‌هایی که از توان مالی برخوردار هستند نسبت به ضعیف‌ها و محرومان اهتمام ویژه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چرا باید به خانواده شهدا توهین بشه؟. کی باید مرض داشته باشه که‌ به بندگان خدا توهین کنه؟