چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

هواداران رئال زیدان را به مورینیو ترجیح دادند

پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 463313
در نظر سنجی که روزنامه مارکا برای جانشین رافائل بنیتس انجام داده هواداران رئال زین الدین زیدان را به ژوزه مورینیو ترجیح می‌دهند.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا  از روزنامه مارکا، رئال مادرید در فصل جاری عملکرد خوبی با رافائل بنیتس نداشته است و خبرهای زیادی درباره بر کناری این مربی به گوش می‌رسد.
 
رسانه‌های اسپانیایی و اروپایی روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کردند که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در حال مذاکره با ژوزه مورینیو است و این مربی پرتغالی به نیمکت رئال نزدیک شده است، اما به نظر می‌رسد که مورینیو گزینه مورد پسند هواداران رئال نیست.
 
روزنامه مارکا در نظرسنجی که برای جانشین مورینیو انجام داد نتیجه ثابت کرد که هواداران رئال در صورت برکناری رافائل بنیتس دوست دارند که زیدان هدایت تیم محبوب آنها را بر عهده گیرد.
 
در نظر سنجی مارکا 53 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که دوست دارند زین الدین زیدان هدایت تیم‌شان را بر عهده بگیرد. این در حالی است که مورینیو تنها 31 درصد آرا را به خود اختصاص داد. نفر سومی که هواداران رئال به او رای دادند ویکتور فرناندز مدیر آکادمی رئال است که 16 درصد آرا را جذب کرده است.
 
مورینیو پیش از این سه سال هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت و توانست با این تیم قهرمانی در رقابت‌های لیگا و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد، اما در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود. او چند روز پیش به خاطر کسب نتایج ضعیف با چلسی از کار برکنار شد و جای خود را به گاس هیدینگ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *