سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

طلایی استعفای خود را از شورا پس گرفت

دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب: 462711
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر از پس گرفتن استعفای طلایی از شورا خبر داد و گفت: از این پس جلسات شورایاری ها منظم برگزار می‌شود.
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس، به استعفای مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای شهر در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: با نشست‌ها و جلساتی که برگزار شد در نهایت از آقای طلایی خواستیم استعفای خود را از شورا پس بگیرد.
 
وی ادامه داد: نقش سردار طلایی در شورا و همچنین ستاد شورایاری‌ها بسیار مهم است و قطعاً عدم حضور ایشان به شورا خلل وارد می‌کند.
 
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر اضافه کرد: برادر عزیزمان جناب چمران هم در خصوص شورایاری‌ها بسیار حساس هستند و در جهت تقویت آنها گام برمی‌دارند که البته سوء تفاهماتی در زمینه شورایاری‌ها بین آقای طلایی و چمران ایجاد شده بود که با برگزاری جلسات این سوءتفاهمات برطرف شد.
 
سروری افزود: آقای طلایی دوست ما و یکی از رزمندگان است و از وی درخواست کردیم تا اسعتفای خود را پس بگیرد و همچنین در شورایاری‌ها باقی بماند و ایشان هم بزرگواری کردند و درخواست ما را پذیرفتند.
 
سروری بیان کرد که اکثر نمایندگان شورای شهر خواهان این بودند که آقای طلایی در شورا بماند. ما هم از ایشان خواستیم تا استعفایش را پس بگیرد و دیگر در جلسه علنی مطرح نشود.
 
وی با بیان اینکه تقویت شورایاری‌ها در دستور کار است، گفت: امیدواریم شاهد اقدامات جدی‌تر و موثرتری باشیم.
 
به گفته سروری فردا شورایاری منطقه یک گزارش عملکرد خود را در صحن شورا مطرح می‌کند و همچنین به‌طور مرتب هر هفته جلسات شورایاری‌ها در صحن برگزار می‌شود.
 
به گزارش فارس، مرتضی طلایی نایب رئیس شورا شهر و رئیس ستاد شورایاری ها هفته گذشته در حاشیه جلسه علنی شورا استعفا داد. دلیل استعفای وی هم عدم توجه رئیس شورا به موضوع شورایاری‌ها بود.
 
طلایی در روز استعفای خود اعلام کرد که به یک باره آقای چمران بدون هماهنگی گزارش شورایاری‌ها را از دستور جلسه حذف کرده است و وی هم طی نامه‌نگاری علت را جویا شدم و چون پاسخی دریافت نکردم در جهت حمایت از شورایاری ها از نمایندگی در شورا استعفا دادم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
خخخخخخخههه