جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

برگزاری دومین نشست شورای‌ائتلاف‌اصولگرایان

دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 462530
نشست وحدت دبیران احزاب، تشکل‌ها و شخصیت‌های مطرح جریان اصولگرایی با دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دومین نشست وحدت نشست وحدت دبیران احزاب، تشکل‌ها و شخصیت‌های مطرح جریان اصولگرایی امشب یکشنبه با آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.
 
برپایه این خبر قرار شد حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تصمیمات و جزئیات این نشست را که با حضور دبیران احزاب، تشکل‌ها و شخصیت‌های مطرح جریان اصولگرایی برگزار شد مطرح کند. 
 
به گزارش فارس، اولین نشست مشترک شورای ائتلاف اصولگرایان هفته گذشته با حضور دبیران احزاب، تشکل‌ها و شخصیت‌های مطرح جریان اصولگرایی مطرح جریان اصولگرایی برگزار شده بود. 
 
همچنین چندی پیش محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی از اعلام موجودیت شورای ائتلاف اصولگرایان در روزهای آینده به صورت رسمی خبر داده بود.
 
اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی نیز گفته بود: اصولگرایان با شعار «یک فهرست، یک‌ صدا» و محوریت روحانیت می‌آیند.
 
حجت‌الاسلام تقوی قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، تاکید کرد: به زودی خبرهای خوبی از وحدت اصولگرایی منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آفرين