جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

داغ‌ترین افشاگری "مجتهد" علیه عربستان

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۱
کد مطلب: 461570
مخالف سرشناس عربستانی با اشاره به ائتلاف ادعایی عربستان برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد که چنین کاری فقط یک حرکت نمایشی و مأیوسانه برای راضی کردن غربی‌هاست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مخالف سرشناس عربستانی مقیم خارج که خودش را در اینترنت به نام «مجتهد» معرفی می کند با کم اهمیت دانستن ائتلاف نظامی جدید علیه تروریسم که محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان تشکیل آن را اعلام کرده است، گفت چنین کاری فقط یک حرکت نمایشی مأیوسانه برای راضی کردن غربی‌هاست.
 
مجتهد در وبلاگ خود نوشت:«‌ائتلاف ادعایی که محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان اعلام کرده است فاقد هر گونه ترتیبات عملی یا نیروهای مشترک یا هماهنگی نظامی است و نیز فاقد هر گونه قانون اداری یا آئین نامه تشکیلاتی است و حد اقل مبانی ائتلاف که اهداف قابل مقایسه را مشخص و دوست و دشمن را معرفی می‌کند ، ندارد.»
 
وی افزود آنچه رخ داده است تفاهمی شفاهی با مسئولان کشورهای ذکر شده درباره جنگ با تروریسم است و بر هماهنگی اطلاعاتی و سیاسی به فرماندهی آمریکا چیزی نخواهد افزود.
 
مجتهد علت شیفتگی محمد بن سلمان به این اندیشه پوچ را ناخرسندی اش از غربی ها دانست که از وزیر کشور و ولیعهد عربستان یعنی محمد بن نایف استقبال کردند و او را قهرمان جنگ با تروریسم توصیف کردند. این موضع غربی‌ها بدان معنی است که از یک طرف او برای رهبری عربستان سزاوارتر است و از طرف دیگر از محمد بن سلمان در گزارش‌های سازمان اطلاعات آلمان و برخی مطبوعات آمریکایی به عنوان کودک بی باکی صحبت می شود که خطری برای عربستان است.
 
مجتهد ائتلاف جدید را حرکت نمایشی مأیوسانه توصیف کرد که نشانگر تلاشهای شدید محمد بن سلمان است تا ثابت کند از محمد بن نایف نیرومندتر است و می خواهد غربی ها را در پیروزی بر تروریسم راضی کند.
 
مجتهد تصریح کرد محمد بن سلمان با اعلام تشکیل این ائتلاف گویا به آمریکا و غرب می‌گوید اگر نایف بر تروریسم در عربستان پیروز شد من بر تروریسم در سراسر جهان اسلام پیروز خواهم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عربستان وهابي مركز تروريسم جهاني است وبزرگترين دشمن مسلمانان شيعه وسني.