جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هشدار جدی راموس به پیکه

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 461190
کاپیتان رئال مادرید بعد از شکست برابر ویارئال جواب صحبت‌های تمسخر آمیز جرارد پیکه را دارد.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا  از EFE، جرارد پیکه بعد از واکنش تمسخر آمیز و جنجالی که به دنبال حذف شدن رئال مادرید از جام حذفی اسپانیا داشت، جنجال زیادی در رسانه‌های اسپانیایی به پا کرد و هواداران و بازیکنان رئال مادرید را حسابی خشمگین کرد.
 
بعضی از بازیکنان رئال مادرید حاضر نشدند جواب پیکه را بدهند اما در این میان هم بعضی بودند که جواب تندی به او دادند. یکی از آنها آلوارو آربلوا بود که در اظهار نظری عجیب اعلام کرد «پیکه به بازیکنان رئال مادرید حسادت می‌کند و به همین خاطر است که چنین سخنانی را بر زبان می‌آورد.»
 
مدافع بارسلونا اما به نظر می‌رسد دست بردار جنگ با رئالی‌ها نیست و جواب آربلوا را داد تا ثابت کند از جنجال‌سازی لذت می‌برد.
 
سرخیو راموس بعد از شکست برابر ویارئال گفت: پیکه باید به همه بازیکنان رئال مادرید احترام بگذارد و دست از سخنان تمسخر آمیز و جنجالی‌اش بردارد. احترام بین بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا نباید از بین برود و رائول گونسالس و ایکر کاسیاس به همراه ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا، بهترین مثال‌ها در این زمینه هستند.
 
راموس ادامه داد: پیکه را به عنوان یک بازیکن، دوست دارم و به بازی او علاقمندم اما او رفتار خوبی ندارد. نخستین بار هم نیست که دست به جنجال می‌زند و هواداران را تحریک می‌کند. باید دست از ایجاد چنین حاشیه‌هایی بردارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *